\

بازی با سرنوشت/پرسپولیس و نساجی با هواداران پر شمار به دنبال امتیاز

  • کد خبر: 2111104186
  • چاپ
  • انتشار: 17 ارديبهشت 1403 - 10:26

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه وطنی به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود و کسب امتیاز در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.


به گزارش استناد نیوز، نساجی مازندران تیمی که هوادارانش را به یک شهر نمیتوان تعریف کرد. اکثر ایرانیان داخل و خارج کشور عاشقانه هوادار نساجی هستند تیمی که با سختی های فراوان به لیگ برتر آمد. هوادارانی که هرگز لحظه ای نساجی را رها نکردند؛ با بردهایش و قهرمانی جام حذفی تا صبح شادی کردند و با باخت هایش هم در کنارش بودند و حمایت کردند.
نساجی مازندران امروز در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود. شاگردان الهامی امروز روز سختی دارند آنها در مقابل تیم باانگیزه ای بازی دارند که برای قهرمانی میجنگد. نساجی هم همانند پرسپولیس با یک نگرش دیگر به زمین مسابقه می رود. این تیم نیاز به امتیاز بازی دارد تا فاصله خود را از انتهای جدول بیشتر کند تا بتواند در رقابت های لیگ برتر ماندگار شود.
تیم نساجی مازندران ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس است.
اعمال محدودیت ترافیکی برای بازی پرسپولیس و نساجی در قائمشهر
پلیس راهور قائمشهر در اطلاعیه ای ازشهروندان و دوستداران فوتبال خواستار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در بازی امروز (دوشنبه) لیگ برتر فوتبال در قائمشهر شد .
در اطلاعیه پلیس راهور قائمشهر آمده:
باستحضار مردم شریف قائمشهر و رانندگان گرامی میرساند با توجه به برگزاری بازی فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی و جهت روان‌سازی ترافیک و ایمنی در عبور و مرور تمهیدات و محدودیت‌ها ی ترافیکی در خیابانهای اطراف ورزشگاه برقرار میگردد:
۱-خیابان کارگرحدفاصل میدان شهرداری تا حسینیه عاشقان ثارالله بصورت مقطعی محدودیت تردد بنا به وضعیت ترافیک و تردد
۲-خیابان شریعتی (خیابان جویبار) حدفاصل چراغ قرمز سینا تا انتهای خیابان
۳_خیابان خزر ۶ محدودیت کامل برقرار می باشد.
۴-خیابانهای منتهی به ورزشگاه
۵- انتهای خیابان مدرس روبروی نساجی شماره یک بسمت میدان طالقانی
لذا از همه شهروندان و تماشاگران فهیم خواهشمند است برای تماشای بازی با توجه به اینکه ورزشگاه شهید وطنی در هسته مرکزی شهر واقع می‌باشد از مسیرهای جایگزین استفاده نموده و برای حضور در محل مسابقه ضمن استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، همکاری لازم رابا پلیس داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار