مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت در تاریخ مشخص/ به دنبال بحث گردشگری و توریسم ورزشی هستیم\

مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت در تاریخ مشخص/ به دنبال بحث گردشگری و توریسم ورزشی هستیم

  • کد خبر: 2111104167
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1403 - 12:09

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در خصوص مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت، وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که میدهیم را عملی کنیم و مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده انجام گردد.

به گزارش استناد نیوز، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این جلسه، اظهار داشت: سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است.

وی افزود: صنایع مختلفی در آلاشت است که میتوان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد که ورزش هم بخش مهمی است که می شود در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی در خصوص مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت : وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که میدهیم را عملی کنیم و مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده انجام گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید داشت: باید برنامه‌ ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی گفت و بیان داشت: توجه به ورزش آلاشت میتواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار