فرمانداران باید فساد ستیز باشند/مازندان در تولید و امنیت غذایی کشور نقش ممتاز دارد\

فرمانداران باید فساد ستیز باشند/مازندان در تولید و امنیت غذایی کشور نقش ممتاز دارد

  • کد خبر: 2111104159
  • چاپ
  • انتشار: 09 ارديبهشت 1403 - 13:29

استاندار مازندران با اعلام این نکته که فرمانداران باید فساد ستیز باشند، گفت: شایسته سالاری و عدالت محوری را فرماندارن در حوزه فعالیت خود مهم تلقی کنند.

به گزارش استناد نیوز، یوسف نوری روز یکشنبه در نشست با فرمانداران مازندران در ساری افزود: یکی از مهمترین وظیفه فرمانداران حضور منظم و موثر در بین مردم و گره گشایی در کارها است.

وی اظهار داشت: تجربه تاریخی نشان داد در هر کجا که مردم مشارکت داشتند موفقیت های موثری برای کشور حاصل شد.

استاندار مازندران با بیان این که، مشارکت مردم در گروه های جهادی و کارهای خیرخواهانه ستودنی است، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم دیار علویان که دارای اساتید برجسته و مردمی فهیم هستند یک افتخار محسوب می شود.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که فرمانداران باید فساد ستیز باشند، ادامه داد: شایسته سالاری و عدالت محوری را فرماندارن در حوزه فعالیت خود مهم تلقی کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: بهره مندی از ظرفیت دانش بنیان و مشارکت مردمی ۲ مولفه جدی دست یابی به توسعه پایدار در مازندران استکه فرمانداران باید مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به نقش ممتاز مازندران در تولید و امنیت غذایی کشور، ادامه داد: این خطه از شمال سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر کشور است و بدون احساس کمبودی مسافران نیازهای خود را تامین می کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: فرمانداران در برنامه ریزی های خود اولویت های فرهنگی و آمزشی را مد نظر قرار دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار