\

۴ میلیارد تومان مازندرانی ها در اجرای طرح قرض ماندگار مشارکت داشتند

  • کد خبر: 2111104149
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1403 - 10:21

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون مازندرانی ها در اجرای طرح قرض ماندگار چهار میلیارد تومان مشارکت داشته اند ، گفت : این رقم در سال گذشته ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است .

مهدی رحمان زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به اینکه از محل صدقات، زکات و امدادی درآمد این نهاد ۹۱۷ میلیارد تومان بوده است، افزود: در سال جاری ۵۶ میلیارد تومان زکات فطریه جمع آوری شده است .

وی با اعلام اینکه در اجرای طرح پویش اطعام مهدوی در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته ایم ، گفت: در نذر قربانی ۲۰۳ درصد، اطعام محسنین ۲۰۰ درصد ، جشن عاطفه ها ۱۱۸ درصد و جشن نیکوکاری هم ۵۳ درصد رشد داشته ایم .

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: در تمامی برنامه ها و سرفصل‌های این نهاد با رشد ۶۲ درصدی مواجه بوده ایم .

رحمان زاده در خصوص جذب حامی در این نهاد گفت : در سال ۱۴۰۱ تعداد حامی های ما بیش از ۸ هزار نفر بوده که این تعداد در سال گذشته به بیش از ۱۴ هزار نفر رسیده که با رشد ۶۶ درصدی مواجه بوده ایم .

وی تعداد مراکز نیکوکاری فعال در سطح این استان را ۳۸۹ مرکز اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۰۹ مرکز عام و مابقی تخصصی هستند .

رحمان زاده در پایان تعداد صندوق صدقات استان را ۳۶۰ هزار صندوق عنوان کرد و گفت : کمک های جمع آوری شده در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۸ میلیارد تومان بوده که در سال گذشته با رشد ۲۵ درصدی به مبلغ ۴۸ میلیارد تومان رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار