شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود\
  • نیویورک تایمز:

شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود

  • کد خبر: 2111104134
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1403 - 07:34

با ادامه ناتوانی تل آویو در مهار تونل‌های مقاومت در غزه، نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی اذعان کرد که نه تنها شکست حماس غیر ممکن است، بلکه همچنان حاکم بر غزه پس از جنگ خواهد بود.

 یک نشریه معتبر آمریکایی با اذعان به ناکامی رژیم صهیونیستی در شکست جنبش مقاومت اسلامی حماس در باریکه غزه اعلام کرد که پس از پایان جنگ، حماس همچنان حاکم بر غزه خواهد بود.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین دوشنبه شب گزارش داد که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که تونل‌های غزه به حماس این امکان را می‌دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارائه نداده و همین مسئله موجب افزایش تعداد کشته‌ها در نوار غزه خواهد شد.

منبع مذکور بیان کرد که تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست‌یابی به توافق مبادله اسرا است.

مسئولان آمریکایی تاکید کردند که احتمالاً پس از پایان جنگ، حماس همچنان حاکم بر غزه خواهد بود.

آنان مدعی شدند که سرعت بازیابی توان و قدرت حماس بستگی به تصمیمات رژیم صهیونیستی در مورد مراحل جنگ کنونی و پس از آن دارد.

مسئولان آمریکایی ادعا کردند که اسرائیل حماس را نابود نکرده و قادر به این کار هم نخواهد بود، اما احتمال تکرار حادثه‌ای مشابه هفتم اکتبر را کاهش داده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار