سیاست کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است\

سیاست کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

  • کد خبر: 2111104087
  • چاپ
  • انتشار: 15 فروردين 1403 - 06:09

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از سیاست‌های کمیته امداد را توانمندسازی برشمرد و گفت: عمده همت و سیاست کمیته امداد بر اصل توانمندسازی استوار است.

به گزارش استناد نیوز، آیت‌الله علی معلمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم ضیافت افطاری ایتام تحت حمایت کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه موسسات خیریه و کمیته امداد مکمل هم هستند، گفت: اگر رقابتی هم بین آنها باشد، رقابت برای امور خیریه است؛ در سایه همکاری و همدلی و با مدیریت منظم باید تلاش کرد تا با گذر زمان نیازمندی خانواده‌های نیازمند کمتر شود و به مرز خودکفایی برسند.

امام‌ جمعه قائمشهر یکی از سیاست‌های کمیته امداد را توانمندسازی برشمرد و اظهار داشت: عمده همت و سیاست کمیته امداد بر اصل توانمندسازی استوار است.

وی افزود: اصل توانمندسازی با اعطای وام‌های اشتغال‌زا صورت می‌گیرد تا افراد بتوانند متکی به خودشان شوند و این کار ارزشمندی است.

آیت‌الله معلمی باتوجه به آخرین شب قدر ضمن برشمردن فضیلت‌های آن، یادآور شد: آخرین شب از لیالی قدر شب با فضیلتی است، شب تنفیذ ، امضاء و رقم خوردن برنامه زندگی یک‌ساله انسان است و باید سعی کرد آداب آن را به جا آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار