۶۰ هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند\

۶۰ هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند

  • کد خبر: 2111104085
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1403 - 16:46

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان در نوروز امسال خبر داد.

 به گزارش استناد نیوز و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ "حسین کمالی" مدیرکل آموزش و پرورش استان از پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در استان تا پایان فعالیت ستاد‌های اسکان در نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۶۰۸۱۰ نفر در قالب ۱۲۲۴۴ خانوار در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: اسکان نوروزی امسال از ۲۸ اسفند آغاز گردید و تا دوازدهم فروردین ادامه داشت.

 وی همچنین در ادامه افزود: پذیرش مهمانان در اسکان موقت و مراکز رفاهی آموزش و پرورش مازندران به دو صورت رزرو اینترنتی و پذیرش حضوری در پایگاه‌های اسکان استان انجام پذیرفت.

 کمالی با اشاره به اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت استان در پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: ۱۴۶۲ کلاس درس در سه درجه ویژه، الف و ب و ۱۵ مرکز رفاهی با تجهیز ۳۰ اتاق و ۱۵۰ سوئیت و ۶۴۸ تخت برای پذیرش فرهنگیان در تعطیلات نوروز آماده شده بود.

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان استان تلاش کرد تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آن‌ها در سفر به استان مازندران فراهم کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار