۴۱ درصد مدال های طلا توسط ورزشکاران مازنی ‌کسب شد\

۴۱ درصد مدال های طلا توسط ورزشکاران مازنی ‌کسب شد

  • کد خبر: 2111104043
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1402 - 20:21

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از ۳۰۵ مدال برون مرزی در میادین مختلف خبر داد و گفت: ۴۱ درصد رنگ مدال های ورزشکاران مازندرانی طلایی بود.

به گزارش استناد نیوز، علی رجبی در دیدار جامعه ورزش و جوانان استان مازندران با استاندار، اظهار داشت: اتفاقات خوبی به کمک جامعه ورزشی استان مازندران افتاده است.

رجبی از جامعه آماری بالای ورزشی‌ها گفت و افزود: ۷۹۵ هیات ورزشی در کل استان داریم و در این وضعیت همه کمک کردند تا در ورزش موفق باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بیان داشت: تا به الان ۳۰۵ مدال بروز مرزی در میادین مختلف داشته ایم.

رجبی افزود: به تفکیک ۷۶ مدال جهانی، ۱۳۵ مدال آسیای و ۹۴ مدال بین المللی مدال داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در این مدال آوری‌ها سهم آقایان ۸۰ درصد و ۲۰ درصد سهم بانوان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: ۴۱ درصد رنگ مدال های ورزشکاران مازندرانی طلایی بود.

رجبی از تعدد باشگاه‌های ورزشی در استان گفت و بیان داشت: در استان مازندران ۲۸۹۰ باشگاه خصوصی داریم که مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تعداد مربیان ورزشی ما در استان مازندران بیش از ۱۸ هزار نفر هستند که با حضور این‌ها، بدنه ورزش مازندران به سوی افتخارات بزرگ حرکت میکند.

رجبی اظهار داشت: بالاترین مدال ها را در بین کل استان های کشور داریم. اینجا مهد دلیران است، اولین مدال قبل انقلاب را امامعلی حبیبی داشته و بعد انقلاب هم عسگری محمدیان از مازندران داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه گفت: در حوزه جوانان هم فعالیت خوب و اعتبارات مناسبی برای مراکز مشاوره قرار داده ایم.

رجبی به حمایت از جامعه پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی را راه اندازی خواهیم کرد. چون هرچه داریم از این پیشکسوتان است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا قطار ورزش مازندران با سرعت بیشتری به حرکت در بیایید، افزود: ستاد المپیک را برای حضور قدرتمندانه تر ورزشکار مازندرانی در المپیک پاریس تشکیل داده ایم‌. برای حمایت از ورزشکاران به دنبال این هستیم اماکن ورزشی را در اختیار ورزشکاران و قهرمانان قرار دهیم.

رجبی بیان داشت: کل شهدای ورزشکار کشور ۵ هزار نفر هستند و بیش از ۱۲۵۰ نفر مازندرانی هستند. ۲۵ قهرمان ما جلوی رژیم کودک کش اسرائیل حاضر نشدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد:اگر ورزشکاران نباشند هیاتی وجود نخواهد داشت و اگر هیات‌ها و ورزشکاران نباشند اداره ورزش و جوانان معنایی نخواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار