انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند\
  • رهبر انقلاب؛

انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند

  • کد خبر: 2111104040
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1402 - 15:56

رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.

به گزارش استنادنیوز، هزاران نفر از رأی اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های شهدا در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز - چهارشنبه ۹ اسفندماه - با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار حضور پرشور و قوی ملت را در انتخابات، ‌تجلی قدرت ملی، تضمین‌کننده امنیت ملی و مایوس‌کننده دشمنان چشم‌دوخته به ایران خواندند و با برشمردن ویژگی‌های نامزد اصلح تاکید کردند: انتخابات پرشور، زمینه‌ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است و هر کسی ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، قدرت ملی و پیشرفت را دوست دارد روز جمعه به‌پای صندوق رای بیاید.

حضرت آیت الله خامنه ای نسل جوان بعد از انقلاب را بسیار بیشتر از جوانان قبل، اهل تحقیق و استدلال و منطق و راستی‌آزمایی دانستند و افزودند: جوانان عزیز بدانند که صندوق واقعی رای و حضور با انگیزه، با شناخت، باتوقع و امیدوارانه مردم در انتخابات، آسان به دست نیامده و حاصل مجاهدت‌ها و فداکاری‌های طولانی ملت در مبارزه با استبداد و رژیم طاغوت است.

رهبر انقلاب با اشاره به نوشته‌های برخی عناصر طاغوت درباره ظاهری بودن انتخابات قبل از انقلاب گفتند همانطور که آن‌ها هم معترف شده‌اند، لیست برندگان انتخابات از قبل در دربار و حتی گاهی در برخی سفارت‌خانه‌های خارجی بسته می‌شد و باید همین لیست از صندوق‌ها در می‌آمد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حاکمیت گروه‌های دیکتاتور بعد از انقلاب‌های بزرگی مانند انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب شوروی سابق افزودند: امام خمینی (ره) با اعتماد کامل به مردم و اهمیت دادن به صندوق انتخابات، ‌تنها حدود ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب، نوع حکومت را به همه‌پرسی گذاشتند تا ملت به عنوان صاحبان کشور و انقلاب، تصمیم‌گیر همه مسائل مهم شوند.

ایشان افزودند: بعد از همه‌پرسی ۱۲ فروردین ۵۸، در همان سال اول انقلاب، چهار انتخابات و همه‌پرسی دیگر هم برگزار شد تا ارکان کشور با خواست و آرای ملت شکل و جهت بگیرد.

رهبر انقلاب با نفی و رد دیدگاهی که معتقد به شرکت قوی مردم در انتخابات نیست و می‌گوید انتخابات با حضور جمعی برگزار شود و مجلس و دولتی هم روی کار بیایند تاکید کردند: اما ما می‌گوئیم انتخابات باید پرشور باشد زیرا حضور پرشور مردم، نشانه حضور ملت در صحنه‌های مهم اداره کشور و ثروت بزرگی برای ایران است.

آیت الله خامنه ای با اشاره به محسوس شدن نشانه‌های شور و نشاط انتخاباتی در سراسر کشور، حضور ملت در صحنه را معجزه‌آفرین خواندند و با اشاره به دشمنان خبیثی که چهارچشمی مراقب ایران عزیز وانتخابات روز جمعه هستند، گفتند: آمریکا، ‌سیاست‌های اغلب اروپایی‌ها،‌ صهیونیست‌های خبیث، سرمایه‌داران و کمپانی‌های بزرگی که با انگیزه‌ها و به دلایل گوناگون با دقت مسائل ایران را پیگیری می‌کنند، بیش از هر چیز دیگری از حضور مردم در انتخابات و قدرت مردمی ایران بیمناک‌اند.

ایشان افزودند: دشمنان دیده‌اند که همین قدرت مردمی تعیین کننده، رژیم طاغوت مورد حمایت آمریکا و انگلیس را از بین برد و در جنگ تحمیلی صدام را با وجود حامیان غربی و شرقی و منطقه‌ای‌اش، ذلیل و خاک‌نشین کرد، به همین علت انتخابات مظهر به رخ کشیدن قدرت ملی کشور است.

رهبر انقلاب حضور قوی مردم در انتخابات را تجلی قدرت ملی و قدرت ملی را تضمین‌کننده امنیت ملی خواندند و گفتند بدون امنیت ملی، هیچ چیز وجود نخواهد داشت و دشمن اگر در زمینه قدرت ملی ضعفی در ایرانیان ببیند از زوایای مختلف، امنیت ملی را تهدید خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای مخالفت‌خوانی دشمنان را از فروردین امسال، نشانه نگرانی آن‌ها از حضور ملت در انتخابات دانستند و گفتند: بدخواهان ماه‌هاست که در رادیو تلویزیون‌ها و در فضای مجازی سعی می‌کنند مردم را از حضور و اثربخشی انتخابات مایوس کنند.

ایشان با اشاره به بی‌التفاتی برخی در داخل به انتخابات افزودند: احدی را متهم نمی‌کنیم اما به همه یادآور می‌شویم که باید به انتخابات از زاویه امنیت ملی و نه گروهی و جناحی نگاه کرد و هرکس کشور و ملت و امنیت ملی را دوست دارد بداند که اگر انتخابات ضعیف برگزار شود همه ضرر می‌کنند و هیچکس سودی نخواهد برد.

رهبر انقلاب، دستاورد مهم انتخابات قوی و پر شور را انتخاب افراد قوی، تشکیل مجلس قوی و در نتیجه رفع مشکلات و پیشرفت کشور خواندند و افزودند: مجلس قوی ، قادر به انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام‌های بلند خواهد بود همچنانکه انتخابات قوی و پر شور ریاست جمهوری، دست رئیس‌جمهور را برای انجام کارهای بزرگ باز می‌کند. منبع / ایرنا 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار