رفع چالش های مردم سوادکوه از زبان عمران عباسی کالی\

رفع چالش های مردم سوادکوه از زبان عمران عباسی کالی

  • کد خبر: 2111104039
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1402 - 11:35

عمران عباسی کالی، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، درباره رفع چالش های مردم سوادکوه راهکارهایی را ارائه داد.

به گزارش استناد نیوز، عمران عباسی فرزند منطقه غیور سوادکوه مازندران که نسبت به چالش های اهالی این منطقه آشنایی کاملی دارد.

سوادکوه مازندران با طبیعت بکر خود نگاه جهان را به خود خیره کرده است اما برای بهره برداری از این طبیعت باید تلاش کرد تا سرمایه های ملی از بین نرود.

در چندین سال اخیر به دلیل ورود بی رویه مسافران داخلی و خارجی به مناطق سوادکوه صنعت گردشکری در این منطقه از فرصت به یک تهدید جدی مواجه شده است. ساخت و سازهای بی رویه در مناطق سوادکوه، زمین خواری و ..... سبب شده تا طبیعت مازندران با چالش های جدی همراه شود.

 به اعتقاد عباسی یکی از دغدغه های ذهنی مردم مازندران به ویژه حوزه انتخابیه این است که آورده مردم حوزه از صنعت گردشگری بیشتر از آنکه بر سفره مردم بنشیند، طبیعت را دچار چالش کرده است. به اعتقاد او، در خانه ملت وقتی شاخص های اعتباری تعریف می شود نباید مازندران را تحت یک استان یا سوادکوه را تحت عنوان سوادکوه دید!

همین دیدگاه ها سبب می شود تا مردم شهر پلسفید از منطقه سوادکوه در تمام روزهای سال آرامش و آسایش مورد نیاز را تجربه نکنند زیرا فضایی که جهت تردد تعریف شده امروز کل کشور باید از آن استفاده کند.

وجود بزرگراه سبب می شود که مردم شهر از تردد و ترافیک های سنگین توریسم ها در امان باشند. به عقیده عباسی، هزینه، توسعه و نگاه به شهرستان پلسفید باید تحت عنوان یک بحران ملی دیده شود. نکته مهمی که در چند سال اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آن توجه کمتری داشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار