هم افزایی نیرو‌های اجرایی و امنیتی، تامین کننده امنیت انتخابات\

هم افزایی نیرو‌های اجرایی و امنیتی، تامین کننده امنیت انتخابات

  • کد خبر: 2111104034
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 15:08

فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: همگرایی و هم افزایی نیرو‌های اجرایی و امنیتی، تامین کننده امنیت انتخابات است. ‎

به گزارش استناد نیوز، سردار سیاوش مسلمی، فرماندهی سپاه کربلا در نشست با فرمانداران و بخشداران مازندران با محوریت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که درسالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: سپاه تلاش دارد در راستای اجرای ماموریت‌های فرمانداران و بخشداران همراه و همدل باشد.

وی با اشاره به ماموریت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی سپاه کربلا از اعلام آمادگی برای هم افزایی با فرمانداران و بخشداران جهت تحقق ماموریت‌ها در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان مازندران خبر داد و گفت: هم افزایی این دو مجموعه تقویت سرمایه اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

سردار مسلمی با اشاره به فعالیت چهار هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج در مازندران، افزود: تخریب مجموعه‌ها به نفع دشمنان انقلاب اسلامی تمام خواهد شد، برای همین نهاد‌های انقلابی باید در ماموریت‌ها هم افزا و هم گرا باشند.

فرماندهی سپاه کربلا مازندران، با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات اشاره کرد و گفت: قبل از عملیات طوفان الاقصی دشمن سعی می‌کرد در جبهه مقاومت کارشکنی‌هایی داشته باشد و اماکن جبهه مقاومت را بزند، اما بعد از طوفان الاقصی رویکرد دشمن تغییر کرد و اکنون در جبهه مقاومت به دنبال به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت است.

سردار مسلمی با اشاره به هماهنگی بین مجموعه‌های امنیتی و نظامی در استان از برقراری امنیت در این خطه از شمال کشور خبر داد و افزود: فرمانداران و بخشداران برای تامین امنیت فضا‌های انتخاباتی در استان تلاش نمایند.

وی به ساماندهی سه هزار و ۴۰۰ نیرو در شعبات اخذ رای استان خبر داد و افزود: تامین امنیت ۳۶ درصد صندوق‌های رای برعهده سپاه کربلاست.

سردار مسلمی با بیان اینکه شهرداری ها، دستگاه‌های خدمات رسان همانند آب، برق، گاز، آتش نشانی و... باید در آماده باش کامل باشند، گفت: بیمارستان‌های معین نیز باید در آماده باش کامل باشند.

سردار مسلمی از اعلام آمادگی سپاه کربلا برای تامین امنیت حوضچه‌های مخابراتی استان خبر داد ویادآورشد: دوربین‌های شهری باید احیا و پاکسازی شوند.

وی با اشاره به اهمیت تامین سلامت انتخابات برلزوم تحقق راهبرد‌های انتخاباتی رهبری شامل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت تاکید کرد. منبع / صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار