رای اولی ها و هیجان قلم برای تعیین سرنوشت کشور\

رای اولی ها و هیجان قلم برای تعیین سرنوشت کشور

  • کد خبر: 2111104031
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 11:23

 رای اولی ها برای نخستین بار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند تا در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

به گزارش استناد نیوز، سال اولی ها، آیندگان ایران، سازندگان کشور که با رای خود و تصمیم قاطع می توانند کشورمان را از حضور افراد توانمند شکوفا کنند. افرادی که برای نخستین بار تصمیم میگیرند با رای خود سرنوشت کشور را تعیین کنند. 

نو شکوفه های جمهوری اسلامی ایران که برای نخستین بار با هوش و ذکاوت خود برای روزهای روشن کشورمان تصمیم می گیرند. 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای 18 ساله ها نخستین حضور در رای گیری است، تجربه شیرینی که بسیاری از افراد جامعه بعد گذراندن سن قانونی برای اخذ رای آن را تجربه کردند. قلب همه ما در زمان رای گیری تپید و هیجان گرفتن قلم و انتخاب افراد اصلح برای سرنوشت ایران؛ از بزرگترین دغدغه های ما در سال های جوانی بود. 

همیشه دشمن سال اولی ها را هدف قرار داد تا با نشانه گیری به موقع اجازه ندهد آنها در انتخابات شرکت کنند و همین امر سبب شود تا سال های اینده، فر د مورد نظر را با افکار خود همراه کند اما همین سال اولی ها با حضور گرم خود تمامی نقشه های دشمنان را نابود کردند. 

سال اولی های رای امسال به خوبی می دانند با استفاده از ابزارهای موجود که در عصر ارتباطات وجود دارد چگونه فرد توانمند را انتخاب و به عنوان نماینده خود راهی مجلس شورای اسلامی کنند. 

مجلسی که از نمایندگان مردم تشکیل می شود و به دنبال مطالبات و حق از دست رفته مردم هستند. نمایندگانی که با رای همین سال اولی ها، برای آنها خدمت میکنند تا در بلند مدت با تصمیمات همین نمایندگان، سال اولی های فعلی به رفاه و حق اجتماعی خود دست پیدا کنند و آیندگان را تشویق کنند تا با رای دادن سرنوشت کشور خود را تعیین کنند

طبق آمار موجود ۳ و نیم میلیون نفر از واجدان شرایط در کشور رای اولی هستند.

در استان مازندران، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهم اسفند هستند، که تعداد رأی‌اولی‌ها، ۱۱۲ هزار و ۹۳۲ نفر است.

جمعیت رأی اولی‌ها در این استان شامل ۵۷ هزار و ۶۱۴ نفر آقا و ۵۵ هزار و ۳۱۸ نفر خانم است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار