پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی آغاز شد\

پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی آغاز شد

  • کد خبر: 2111104030
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1402 - 10:34

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی ۲۳ اسفند تا ۱۷ فروردین) از امروز سه شنبه ۸ اسفند خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، سید میعاد صالحی گفت: پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام نوروز از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۸ اسفند آغاز شده و به مدت ۳ روز انجام می‌شود.

وی افزود: در روز سه شنبه ۸ اسفند، پیش فروش بلیت کلیه قطار‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس و بالعکس انجام می‌شود. فردا چهارشنبه ۹ اسفند پیش فروش بلیت کلیه قطار‌ها به استثنای مسیر تهران- مشهد و بالعکس انجام می‌گیرد.

صالحی ادامه داد: روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه نیز بلیت قطار کلیه مسیر‌ها از جمله مسیر تهران - مشهد و بالعکس عرضه خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد: جهت رفاه مردم و برقراری عدالت در خرید بلیت قطار، در این سه روز، ابتدا از ساعت ۸ صبح تمام ظرفیت بلیت قطار‌ها صرفا به صورت اینترنتی عرضه می‌شود. ۴ ساعت پس از آن یعنی از ساعت ۱۲ این روزها، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیت‌های باقی مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس ها) نیز وجود خواهد داشت و این مراکز نیز به مردم عزیز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

شایان ذکر است بر اساس اطلاعیه‌های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند؛ لذا ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد با بلیت غیر معتبر جلوگیری کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

یاداور می‌شوم مردم مازندران می‌توانند بصورت اینترنتی و حضوری بلیت قطار‌های خط ساری-تهران و بالعکس، گرگان- تهران و بالعکس و ساری- مشهد و بالعکس را خریداری کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار