عمران عباسی پیشتاز یک انتخابات سخت/ اجماع سوادکوهی ها برای عباسی شکل می‌گیرد؟\

عمران عباسی پیشتاز یک انتخابات سخت/ اجماع سوادکوهی ها برای عباسی شکل می‌گیرد؟

  • کد خبر: 2111104016
  • چاپ
  • انتشار: 05 اسفند 1402 - 16:16

روز شمار انتخابات مجلس دوازدهم رو به پایان است و کاندیداها آخرین تلاش های خود را برای جلب اعتماد و رای مردم بکار می‌گیرند. اما تا این لحظه در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ اوضاع چگونه است؟

به گزارش استناد نیوز؛ هرچه به روز موعود نزدیکتر می شویم صف بندی رقبا در انتخابات روشن تر خواهد شد، برخی خود را بهتر از آنچه تصور می شد نشان دادند و برخی دیگر دور از انتظار ظاهر شدند.

عمران عباسی کالی را بسیاری پدیده انتخابات پیش رو می‌دانند، شاید اگر سال گذشته از فعالین سیاسی و انتخابات در مورد عمران عباسی می‌پرسیدیم کمتر کسی او را در قامت یک مدعی می‌دید اما امروز یک کرسی نمایندگی را برای عمران عباسی کنار گذاشته اند.

عمران عباسی که با کد ۲۴۳ در انتخابات حاضر خواهد بود به واسطه صراحت لهجه، جسارت و قدرت بیان، صداقت در گفتار و عمل، مردمی بودن و همچنین عملکرد مثبت در فرمانداری قائمشهر به شانس اول نمایندگی مردم حوزه انتخابیه تبدیل شده است.

حمایت جامعه فرهنگیان، اصناف و کادر درمان و بخش بزرگی از جامعه کارگری و... ستادهای عباسی را به رتبه اول اقبال مردمی رسانده است.

از طرفی سوادکوهی ها به دنبال راهیابی یک سوادکوهی به مجلس هستند و برای رسیدن به این مهم گزینه ای بهتر از عباسی را پیش روی خود ندارند، کسی که در سخنرانی ها، برنامه و دغدغه‌های خود همواره سوادکوه را یکی از اولویت‌های اصلی قرار داده است، با اجماع سوادکوه و سوادکوه شمالی بر روی نام عباسی و محبوبیت او در قائمشهر و سبد رای مناسب در جویبار و سیمرغ، عمران عباسی قدم های نهایی را برای رسیدن به بهارستان بر می‌دارد. 

نمایندگان فعلی قائمشهر در مجلس نیز علیرغم ضعف های مفرط عملکردی مجلس یازدهم خود را مدعی می‌دانند هرچند بسیاری از حامیان خود را از دست داده اند.

سید جواد حسینی، رحیم فولادی، معلمی و اسرافیل یزدانی نیز همچنان در تلاش هستند تا بتوانند به کرسی دوم حوزه انتخابیه در مجلس برسند.

روزهای پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و هر قدم اشتباه می تواند هزینه ای جبران ناپذیر برای هرکدام از کاندیداها داشته باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار