مردم حوزه انتخابیه قائمشهر کدام را می پسندند؟ / چهره های جدید یا نمایندگان فعلی؟\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

مردم حوزه انتخابیه قائمشهر کدام را می پسندند؟ / چهره های جدید یا نمایندگان فعلی؟

  • کد خبر: 2111104000
  • چاپ
  • انتشار: 24 بهمن 1402 - 08:01

در فاصله هفده روز به انتخابات مجلس دوازدهم در اسفندماه فضای حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به نفع کدام کاندیداها پیش می رود؟

به گزارش استناد نیوز، در این حوزه انتخابیه با نام چهار کاندیدای مطرح مواجه هستیم که خود را دارای شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات می بینند، ستاد انتخاباتی کاندیداها و حمایت چهره ها و تشکل های فعال و تاثیرگذار در کنار دیدارهای چهره به چهره و سابقه فعالیت در حوزه انتخابیه نقش مهمی در سبد رای کاندیداها ایفا می نمایند.

با توجه به موارد ذکر شده، کنشگران سیاسی حوزه انتخابیه عمران عباسی، کمال علیپور، مصطفی معلمی و کیوان مرادیان را از شانس های اصلی انتخابات مجلس دوازدهم در یازدهم اسفندماه می دانند.

اما آیا مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از عملکرد نمایندگان خود در مجلس یازدهم راضی هستند و بار دیگر به آن ها فرصت حضور در مجلس را می دهند یا اینکه افراد جدیدی را به نمایندگی خود بر می گزینند؟

سابقه انتخابات ادوار گذشته نشان می دهد مردم این حوزه انتخابیه آخرین بار بیست سال پیش و در انتخابات مجلس هفتم، ولی رعیت را برای دومین بار پیاپی راهی بهارستان نمودند و بعد از آن هیچ نماینده ای موفق به کسب رای مردم در مجلس بعد نشد که نشان می دهد مردم منطقه عملکرد نمایندگان را در انتخابشان ملاک قرار خواهند داد.

با توجه به عملکرد چهارساله نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس یازدهم و نارضایتی که نسبت به آن وجود دارد به نظر می آید در انتخابات مجلس دوازدهم کار برای کیوان مرادیان و کمال علیپور سخت خواهد بود.

از طرفی عمران عباسی که در دوره مسئولیت در فرمانداری و بخشداری قائمشهر به صورت مداوم با مردم شهر و روستاهای شهرستان در ارتباط نزدیک بود و تنها کاندیدای مطرح سوادکوهی حوزه انتخابیه به شمار می آید، همچنین عباسی معلم و مورد حمایت جامعه فرهنگیان است و از شانس بالایی برخوردار می باشد.

حجت الاسلام مصطفی معلمی نیز حمایت های مناسبی را در نیروهای انقلابی و مذهبی در قائمشهر دارد اما عدم  رزومه اجرایی مناسب و نداشتن پایگاه رای در سوادکوه و سوادکوه شمالی از نقاط چالش بر انگیز مصطفی معلمی در انتخابات 11 اسفندماه به حساب می آید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار