۴ طرح بهزیستی در قائمشهر افتتاح شد\
  • به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

۴ طرح بهزیستی در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103999
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1402 - 15:33

در ایام الله دهه مبارک فجر ۴ طرح بهزیستی شهرستان قائمشهر با حضور دلیلی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران، فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان، بخشدار مرکزی، رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر و مسئولین شهرستانی در روستای چمازکتی این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز، چهار طرح بهزیستی شهرستان قائمشهر شامل سه طرح اشتغالزایی و یک واحد مسکن مددجویی بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر در آئین افتتاحیه یک واحد مسکن مددجویی تحت پوشش این نهاد، گفت: برای ساخت این مسکن مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی بهزیستی به این خانواده اعطا شد.

اسماعیل هدایتی به بحث مسکن در سال جاری اشاره ای کرد و افزود: برای کمک به جامعه هدف بهزیستی از ابتدای امسال ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۳ خانواده مددجو از بسته حمایتی ( تسهیلات و کمک بلاعوض ) جهت انجام خرید مسکن و تعمیرات بهره مند شدند.

بهزیستی

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر از ثبت نام ۱۶ مددجوی قائمشهری در طرح نهضت مسکن ملی خبر داد و گفت: از این تعداد سه نفر دارای ۲ و سه عضو معلول، ۱۱ نفر معلولین و سه نفر هم زن سرپرست خانوار بودند که در این طرح ثبت نام کردند.

هدایتی در خصوص کمک بلاعوض لوله کشی گاز ساختمان خانوارهای تحت پوشش این نهاد، گفت: تاکنون مبلغ ۴۲۰ میلیون ریال به هفت مددجو تحت پوشش اعطا شد و در این راستا ۳۸ مددجو هم پشت نوبت هستند تا تسهیلات خود را دریافت کنند.

دلیلی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی مازندران در این مراسم به دو رکن مهم توانمندسازی مسکن و اشتغال تحت پوشش این نهاد اشاره ای کرد و گفت که تمام سعی و تلاشمان را به کارگیری می کنیم تا این دو رکن مهم در این جامعه هدف، به درستی انجام شود.

طرح اشتغالزایی کارگاه خیاطی بانوی سرپرست خانوار در این دهه به بهره برداری رسید.

برای این طرح ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی اعطا شده است.

بهزیستی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار