اجرای طرح هادی در روستای خرماکلا /۸۵ درصد اعتبارات برای توسعه روستاها اختصاص یافت\

اجرای طرح هادی در روستای خرماکلا /۸۵ درصد اعتبارات برای توسعه روستاها اختصاص یافت

  • کد خبر: 2111103976
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1402 - 18:20

در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه طرح هادی روستای خرماکلا با حضور فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان،  بخشدار مرکزی، مدیر بنیاد مسکن قائمشهر،  اعضای شورای بخش، دهیار و شورای روستای خرماکلا  و اهالی افتتاح شد.

 

به گزارش استناد نیوز،  فرماندار شهرستان قائمشهر در این آئین با اعلام اینکه در دو سال متوالی ۸۵ درصد از اعتبارات این شهرستان به روستاها اختصاص یافت، گفت: اجرای طرح هادی در روستای خرماکلا بطول ۱۵۰۰ متر انجام شد.

جواد مولایی قرا با اعلام اینکه در سال گذشته پروژه های مختلفی در منطقه بالاتجن به اجرا درآمده است، گفت: امسال هم در نظر داریم تا در منطقه بالاتجن نسبت به روکش آسفالت پنج مسیر دیگر هم اقدام کنیم .

نادعلیزاده شورای روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر ضمن خیرمقدم به فرماندار، معاون عمرانی، بخشدار مرکزی ، مدیر بنیاد مسکن و اهالی این روستا اجرای طرح هادی در این روستا را حدود ۱۵۰۰ متر اعلام کرد که در کوچه و خیابان های این روستا با مساعدت های اهالی، دهیاری ، بنیاد مسکن و کمیته برنامه ریزی این شهرستان به اجرا در آمد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر حق پناه در این مراسم اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح را ۶ میلیارد تومان اعلام کرد که از این مبلغ ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مشارکت مردمی و مابقی هم از اعتبارات دولتی بود که هزینه شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار