۱۱۱ طرح در شهرستان قائمشهر آماده بهره برداری است\

۱۱۱ طرح در شهرستان قائمشهر آماده بهره برداری است

  • کد خبر: 2111103957
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1402 - 09:13

در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۱۱ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۰ هزار و ۵۵ میلیارد ریال  در سطح این شهرستان افتتاح می شود.

خبرنگار: مریم معینی 

به گزارش استناد نیوز، فرماندار شهرستان قائمشهر روز پنج شنبه در دیدار با آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت : در دهه مبارک فجر امسال ۱۱۱ طرح با اعتباری بیش از ۱۰ هزار و ۵۵ میلیارد ریال  در سطح این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

جواد مولایی قرا این طرح ها را شامل پنج پروژه راه روستایی ، ۳ طرح ورزشی ، ۲۳ طرح هادی ، ۲۶ طرح توسعه و عمران شهری، طرح آبرسانی ، طرح آموزشی ، مسکن محرومین و .. اعلام کرد .

وی از اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهر و روستا در این ایام خبر داد.

فرماندار شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه این شهرستان برای سومین سال متوالی رتبه اول افتتاح پروژه ها و اعتبارات استان را به خود اختصاص داده است گفت که از بهمن سال گذشته تاکنون ۳ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان اعتبار برای اقدامات عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.

مولایی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۵ درصد از اعتبارات کل این شهرستان به روستاها اختصاص یافت. گفت: در یکسال گذشته ۳۳ طرح هادی در سطح روستاها اجرا شده است.

فرماندار قائمشهر یکی از شاخص ترین پروژه های که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد را ۲ خط پردازش ۲۵۰ تنی اعلام کرد و افزود : با افتتاح این طرح جان سختی زباله در این شهرستان شکسته می شود.

وی با اشاره به اینکه زیرگذر دخانیات در دهه مبارک فجر امسال به بهره بردای می رسد، همچنین از آغاز عملیات اجرایی زیرگذر قائم محله در آینده ای نزدیک خبر داد .

فرماندار قائمشهر از افتتاح سایت تفریحی و چمن مصنوعی سمنادشت در این ایام خبر داد.

مولایی در پایان با اعلام اینکه ۷۸ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این شهرستان تائید صلاحیت شدند، گفت : بیش از چهار هزار نفر برگزاری انتخابات این شهرستان را برعهده دارند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار