۱۷۲ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران دهه فجر به بهره برداری می رسد\

۱۷۲ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران دهه فجر به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111103955
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1402 - 14:03

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از بهره برداری و آغاز به کار ۱۷۲ طرح عمرانی این اداره کل با اعتبار ۱۰۶۵ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی، حسن جهانیان افزود:عملیات اجرایی ۱۷۲ طرح با اعتبار ۱۰۶۵ میلیارد تومان در قالب ۱۴۷ طرح قابل افتتاح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان و ۲۵ طرح آغاز به کار با اعتبار ۲۶۵ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در راه‌های استان آغاز می‌گردد.
او گفت: عملیات بهسازی و آسفالت حدود ۱۵۹ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان، زیر سازی ۸۷ کیلومتر، آسفالت ۹۰ کیلومتر و روکش آسفالت ۳۴ کیلومتر راه‌های روستایی، احداث روشنایی به طول ۳ کیلومتر، احداث بیش از ۳ هزار متر طول پل- دیوار –تور سنگ و بخشی از فعالیت‌های این اداره کل می‌باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص طرح های راهداری این اداره کل، افزود: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی‌هایی در آن پدید می‌آید.

جهانیان گفت: ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعداد‌های نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا نموده و فعالیت‌های بیشماری در بخش حمل و نقل جاده‌ای در استان و امکانات گسترده‌ای را برای توسعه سایر بخش‌ها در استان بوجود آورده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار