۲۲ پروژه ورزشی در مازندران همزمان با دهه فجر افتتاح می شود\

۲۲ پروژه ورزشی در مازندران همزمان با دهه فجر افتتاح می شود

  • کد خبر: 2111103951
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1402 - 11:35

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۲۲ پروژه ورزشی در مازندران افتتاح می شود، گفت : این تعداد بغیر از پروژه های ورزشی است که توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری می رسد.


به گزارش استناد نیوز، علی رجبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر بیان داشت؛ برنامه های متنوع و گسترده ای در حوزه ورزش و جوانان مازندران برگزار خواهد شد و انشالله فضای با شور و نشاطی برای مردم ایجاد می گردد.
رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد استانی گرامیداشت دهه فجر با اعلام اینکه به مناسبت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ پروژه ورزشی در مازندران افتتاح می شود افزود؛ این تعداد بغیر از پروژه های ورزشی است که توسط بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی گفت : با توجه با ۲۲ شهرستان و ۵۵ هیات ورزشی استانی و ۷۹۵ هیات ورزشی شهرستانی، بیش از ۲ هزار برنامه مختلف در دهه فجر و در حوزه ورزش و جوانان برگزار می شود اما شاخص ترین این برنامه ها عبارتند از: تجلیل و اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پارآسیایی با حضور نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم، گردهمایی ورزشکاران در بهشهر، آغاز رویداد ورزش و مردم و برنامه صبحگاهی و عصرگاهی، جشن وصال با حضور دکتر انوشه، حمل مشعل المپیاد ورزشی کارگران در بابل، مسابقات پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان شهید عجمیان، اجرای طرح یاریگران زندگی، جشنواره بازی‌های ساحلی، تجهیز خانه های ورزش روستایی، جام حذفی روستائیان و ... .
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد؛ باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم که پس از انقلاب در حوزه های مختلف شاهد اتفاقات و دستاوردهای بزرگ بوده ایم و فقط در زیرساخت ورزشی می توان گفت: تعداد اماکن ورزشی استان به ۵۷۳ رسیده که قبل از انقلاب اسلامی فقط ۲۴ اماکن ورزشی داشتیم.
رجبی توسعه ورزش قهرمانی در استان مازندران را قابل توجه خواند و تاکید کرد؛ ظرفیت ورزش مازندران در کسب افتخارات و مدال آوری در سطح رویدادهای بزرگ مثل المپیک و پارالمپیک کاملا مشهود است و به لحاظ مدال آوری از بسیاری از کشورهای جهان هم بالاتر هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار