۷۱ پروژه بخش کشاورزی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود\

۷۱ پروژه بخش کشاورزی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111103942
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1402 - 09:26

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۷۱ پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با ۸ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی سطح استان کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش استناد نیوز، بابک مؤمنی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۷۱ پروژه تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با ۸ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال اعتبار در بخش کشاورزی استان مازندران افتتاح، کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی بخش کشاورزی برای ۲۲۱ نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده و ۵ هزار و ۹۲۹ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‎شوند.
مؤمنی با بیان اینکه ۴۰ پروژه آب و خاک با اعتبار ۶۴۷ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و ۵ هزار و ۷۳۹ خانوار از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند، ادامه داد: ۶ پروژه بخش دام و طیور با اعتبار ۶۲۷ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۹ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.
این مسوول با اشاره به افتتاح ۶ پروژه صنایع کشاورزی شامل صنایع تبدیلی، تکمیلی و مکانیزاسیون کشاورزی با اعتبار هزار و ۳۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۴ نفر، گفت: ۵ پروژه باغبانی با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۸ نفر دهه فجر امسال در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه ایام اله دهه فجر امسال ۷ طرح شیلاتی و آبزی پروری نیز با اعتبار ۳ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال و اشتفال مستقیم برای ۶۰ نفر افتتاح و بهره برداری می‌شود، تصریح کرد: ۴ پروژه حوزه دامپزشکی با ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران یک طرح در بخش شرکت شهرک‌های کشاورزی شامل احداث استخر ذخیره آب مجتمع گلخانه‌ای با ۷۷ میلیارد ریال اعتبار و ۳۰ خانوار برخوردار و ۲ طرح عشایری با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار و ۱۶۰ خانوار بهرمند را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان دهه فجر امسال برشمرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار