۶۳ طرح عمرانی در فیروزکوه آماده بهره برداری است\
  • به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

۶۳ طرح عمرانی در فیروزکوه آماده بهره برداری است

  • کد خبر: 2111103936
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1402 - 10:30

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۶۳ طرح با اعتبار ۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش استناد نیوز، فرماندار شهرستان فیروزکوه محمد حیدری منش روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۸۰ برنامه توسط ادارات، نهادها و گروه های مردمی پیشنهاد شده که از این تعداد ۶۱ برنامه به عنوان برنامه محوری و شاخص در نظر گرفته شده که در ایام الله دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: افتتاح استخر واشی شهر فیروزکوه که با مشارکت بخش خصوصی و تأمین اعتبار از محل تسهیلات اجرا شد و افتتاح اورژانس بخش ارجمند پس از ۱۸ سال از طرح های مهم افتتاحی در این دهه مبارک هستند.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: آغاز به کارپروژه پایش تصویری در سطح پنج روستا ، اجرای طرح هادی چهار روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احداث کانال های آبیاری و استخر ذخیره آب کشاورزی ، توسعه یک شرکت صنعتی که نقش مهمی در حوزه اشتغالزایی سطح شهرستان دارد و افتتاح یک شرکت در حوزه صنایع غذایی بخش دیگری از افتتاحات در سطح شهرستان است.

حیدری منش ادامه داد: برگزاری اولین همایش جوانان گام دوم انقلاب با محوریت مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی ، دیدار مسئولین شهرستان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،برگزاری نشست های رواق دوازدهم با محوریت انتخابات و تبیین و روشنگری پیرامون مسائل انتخابات و همچنین میزخدمت در سطح این ایام پیش بینی شده است.

وی با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح ۶۳ پروژه در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳۵۶ میلیارد تومان اجرایی شده که با اجرای برخی از پروژه ها برای ۴۸ نفر اشتغالزایی در سطح شهرستان خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان فیروز کوه با اشاره به پروژه های اجرایی توسط شهرداری توضیح داد: هشت پروژه توسط شهرداری فیروزکوه اجرا شده که پروژه محوری آن بازگشایی منطقه خط مثلث معبر ۱۸ متری شهر فیروزکوه برای کاهش ترافیک شهری را بعد از چند سال، است و در حوزه بخشداری ها در بخش ارجمند و بخش مرکزی هم مجموعاً بالغ بر ۴۳ پروژه در دست اجرا داریم که در این ایام متبرک از آن بهره مند خواهیم شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار