۱۶۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحصیل می‌کنند\
  • در سال جاری؛

۱۶۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحصیل می‌کنند

  • کد خبر: 2111103910
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1402 - 20:33

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه در سال جاری ۱۶۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه پذیرفته شدند، گفت: در حوزه بین المللی باید نیازهای آموزشی منطقه بررسی و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم جهت جذب دانشجو به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی صورت گیرد زیرا جذب دانشجویان بین المللی علاوه بر درآمدزایی زمینه را برای ارتقای علمی و روابط بین المللی فراهم می کند.

 به گزارش استناد نیوز، دکتر فرهاد غلامی در نشست شورای این دانشگاه با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی آموزش پزشکی بعنوان یکی از سیاست های اصلی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: با بسترسازی های مناسب در سال‌های اخیر به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم و امیدواریم که این مسئله تداوم پیدا کند.

وی بابیان اینکه در سال جاری ۱۶۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه پذیرفته شدند، افزود: در حوزه بین المللی باید نیازهای آموزشی منطقه بررسی و بر اساس آن برنامه ریزی های لازم جهت جذب دانشجو به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی صورت گیرد زیرا جذب دانشجویان بین المللی علاوه بر درآمدزایی زمینه را برای ارتقای علمی و روابط بین المللی فراهم می کند.

دکتر غلامی بر تحول و نوآوری در حوزه پزشکی تاکید کرد و ادامه داد: باید در حوزه آموزشی و پژوهشی نیازهای جامعه شناسایی شود و بر اساس آن برنامه ریزی لازم در بخش کلان صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: پژوهش های علمی در ارتقای سلامت جامعه نقش بسزایی دارد لذا باید به کاربردی بودن آن توجه شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار