چهار هزار هیات مذهبی در مازندران فعال است\

چهار هزار هیات مذهبی در مازندران فعال است

  • کد خبر: 2111103907
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1402 - 11:17

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه چهار هزار هیات مذهبی در مازندران فعالیت دارد، گفت: هیات های مذهبی سنتی، هیات های مذهبی عامه پسند و هیات های جدید کارکردهای خود را در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار روز یکشنبه در نشست با هیات های مذهبی مازندران در محل استانداری نقش هیات های مذهبی در ترویج فرهنگ عاشورایی. ا محوری دانست و افزود: همواره این نهاد اجتماعی بسیاری از گره های مردم را با مهربانی باز کرده و می کند.

وی ادامه داد: هیات های مذهبی ضامن حفظ و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همواره در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروز تاثیر و عشق مردم دیار علویان به ولایت دو چندان شده است و هیات های مذهبی استان حرکت خود را در گام دوم انقلاب اسلامی شروع کردند.

شریف تبار جهاد تبیین را از دیگر فعالیت های هیات های مذهبی مازندران دانست و بیان داشت: صیانت از خرافات دینی و مذهبی از دیگر ماموریت های هیات های مذهبی است.

وی با بیان اینکه چهار هزار هیات مذهبی در مازندران فعالیت دارد، گفت: هیات های مذهبی سنتی، هیات های مذهبی عامه پسند و هیات های جدید کارکردهای خود را در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امروز با توجه به هجمه اقتصادی دشمنان، مسوولیت پذیری هیات های مذهبی برای حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم محلات نیز بیشتر شده است.

وی با اشاره به این که۳۶۵ هیات مذهبی بانوان در مازندران فعالیت دارد، گفت : هیات مذهبی کودکان و نوجوانان نیز در مازندران فعالیت دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار