اهالی سمنادشت قائمشهر صاحب سایت تفریحی ورزشی شدند\

اهالی سمنادشت قائمشهر صاحب سایت تفریحی ورزشی شدند

  • کد خبر: 2111103877
  • چاپ
  • انتشار: 23 دی 1402 - 12:38

  شهرداری قائمشهر با ساخت مجموعه تفریحی ورزشی و چمن مصنوعی در سمنادشت نوک پیکان خدماتدهی خود را به سمت محرومترین نقاط این شهر گرفته و بدین گونه طعم شیرین خدمات نظام جمهوری اسلامی کام مردم این منطقه را شیرین کرده است .

به گزارش استناد نیوز،  سمنادشت نام محله ای واقع در پشت راه آهن قائمشهر است که از یک سمت به ترک محله و از سمت دیگر به ساروکلا و چشمه سر راه دارد .

از دیرباز سمنادشت به عنوان محله ای محروم و حاشیه شهر قائمشهربه شمار می رود که برای خروج از این وضعیت به تغییر و تحول نیز بوده است .

از سالها قبل زمینی در وسط این محله قرار داشت که همواره ایجاد زمین ورزشی در آن جز وعده مسوولان شهری بود و عملی نشدن این وعده برای مردم این محله چشم انتظاری را به همراه داشته است.

اما در دوره مدیریت جوان و پویای فعلی در شهرداری و شورای اسلامی شهر قائمشهر این مهم عملیاتی شد و اکنون بجای اینکه مردم این محله فقط زمین فوتبال داشته باشند اکنون یک سایت تفریحی ورزشی و چمن مصنوعی در آن احداث شده است و این زیرساخت ها توانست باعث پیشرفت این منطقه شود.

شهردار قائمشهر در این باره به خبرنگار گفت: در راستای افزایش سرانه ورزشی و تفریحی، شهرداری قائمشهر زمینی به مساحت یک هکتار را در محله سمنادشت به احداث سایت تفریحی، ورزشی و چمن مصنوعی اختصاص داد.

کاظم علیپور افزود:‌ احداث زمین فوتبال به همراه سکوی تماشاگران و کانکس رختکن و جاده سلامت در این پروژه پیش بینی شده است.

وی توضیح داد:‌ این طرح در هفته دولت کلنگ زنی شد و قرار است در دهه مبارک فجر افتتاح شود.

به گفته شهردار قائمشهر طرح سایت تفریحی ورزشی و چمن مصنوعی سمنادشت شامل احداث زمین فوتبال با ابعاد 64 در 100 متر،جاده سلامت در زمین فوتبال به عرض 4 متربه

همراه سکوی تماشگران و کانکس رختکن است .

وی اظهار داشت: مساحت کل طرح یک هکتار و مدت اجرای آن نیز 6 ماه است .

علیپور هزینه اجرای این طرح را بالغ بر 120 میلیارد ریال اعلام کرد.

 سمنادشت قائمشهر

سمنا دشت قائمشهر روستا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار