نانوایان متخلف قائمشهر نقره داغ شدند\

نانوایان متخلف قائمشهر نقره داغ شدند

  • کد خبر: 2111103871
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1402 - 09:20

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر با اشاره به معرفی 3 واحد نان فانتزی و شیرمال پزی فاقد پروانه مجوز کسب به تعزیرات حکومتی ، گفت: بازرسان اداره به صورت مستمر از واحدهای خبازی این شهرستان بازدید به عمل می آورند.


علی درویش نیا روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه در دی ماه امسال از 6 واحد نان فانتزی و شیرمال پزی این شهرستان بازدید به عمل آمد، افزود: در این بازدید ها سه واحد به دلیل نداشتن پروانه جواز کسب به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
درویش نیا گفت: با تشکیل پرونده واحدهای صنفی، متخلفین از طریق سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی سیمبا به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر افزود: گشت‌های مشترکی بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان این شهرستان تنظیم و روزانه توسط، دستگاه‌های نظارتی اعم از مامور نماینده فرمانداری، رئیس اتحادیه خبازان و مسئول بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مورد بازدید قرار می‌گیرد.
درویش نیا در پایان ، گفت : طبق ماده 12 قوانین مرتبط قانون نظام صنفی، افراد صنفی موظفند قبل از تاسیس هر نوع صنفی یا اشتغال به کسب و حرفه، نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار