نهادینه شدن رفع دغدغه شهروندان قائمشهر سرلوحه کار شهرداری\

نهادینه شدن رفع دغدغه شهروندان قائمشهر سرلوحه کار شهرداری

  • کد خبر: 2111103817
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1402 - 16:07

شهرداری به عنوان یکی از مهمترین نهادهای خدمات رسان در جامعه به شمار می رود که برای این منظور اجرای طرح هایی را در دستور کار قرار می دهد؛‌از این رو شهرداری قائمشهر ضمن اجرای طرح های عمرانی که بدنبال رفع نقاط کور مشکلات چندین ساله شهروندان است از دیگر طرح ها در حوزه مبلمان و زیباسازی شهر نیز غافل نمانده است.

 

به گزارش استناد نیوز، شهردار قائمشهر در تشریح اقداماتی که برای رفع مشکلات و دغدغه شهروندان این شهر انجام می شود به در حال اجرا بودن فاز سوم طرح جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خیابان شریعتی و هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت که در هفته دولت امسال این طرح کلنگ زنی شده و هم اکنون در حال اجرا است.

علیپور توضیح داد:‌این پروژه به طول یکهزار متر و با بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است .

وی ادامه داد:‌بهره برداری از این طرح موجب رفع دغدغه همیشگی شهروندان این مناطق که در زمان بارندگی با مشکل آب گرفتگی معابر مواجه بودند می شود.

شهرداری قائمشهر

شهردار قائمشهر همچنین به اجرای آب نما  در ورودی خیابان طالقانی یکی از اصلی ترین خیابان های شهر اشاره و تصریح کرد:‌ این طرح با بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

وی ادامه داد:‌اجرای آب نما به زیباسازی این شهر کمک شایانی می کند و نشان می دهد که این شهرداری علاوه بر کارهای عمرانی به فضاسازی این شهر هم اهمیت می دهد.

علیپور از بازگشایی مسیر خیابان آزادی (بوتان گاز)‌به عنوان دیگر طرح در دست اقدام شهرداری قائمشهر نام برد.

وی اعتبار اجرای این طرح را بیش از  ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد:‌ اجرای این طرح به رفع گره ترافیک منطقه کمک شایانی می کند.

شهردار قائمشهر گفت که این نهاد طرح های زیادی در دست اجرا دارد که علاوه بر طرح های عمرانی طرح هایی هستند که به فضای سبز این شهر هم کمک و برای زیباسازی این شهر حائز اهمیت است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار