مسابقه جهانی ، آزمون پیش روی کبدی کار مازنی\

مسابقه جهانی ، آزمون پیش روی کبدی کار مازنی

  • کد خبر: 2111103720
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1402 - 17:45

سرکل کبدی یکی از رشته های ورزشی که در آن ورزشکاران مازندران در سطح ملی افتخارآفرین هستند،میثم قنبری ازجمله نام آوران مازنی این رشته است. 

خبرنگار : مونا معینی 

میثم قنبری عضو تیم ملی سرکل کبدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به اینکه در مسابقه انتخابی تیم ملی سرکل کبدی قهرمانی کشور تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت، گفت که بنده هم جز نفراتی هستم که به اردو تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی دعوت می شوم .

وی افزود: هم اکنون منتظر بخشنامه جدید هستیم تا به هیات ها ارسال شود و در اردو تیم ملی شرکت کنیم.

قنبری با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات جهانی گفت: رقیب اصلی ما در این مسابقات کشور هند و پاکستان است بنابراین تلاش می‌کنیم تا مقابل این تیم ها بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم .

عضو تیم ملی سرکل کبدی با اعلام اینکه تاکنون دوبار به مسابقات جهانی اعزام شده است ، گفت : در اولین دوره که در سال ۲۰۱۶ برگزار شد تیم ایران چهارم جهان و در دومین دوره هم که در سال ۲۰۲۰ برگزار شد تیم ایران سوم جهان شد.

قنبری در خصوص تمرینات خود گفت : برای کسب موفقیت های بیشتر در مسابقات ، هفته ای سه الی پنج بار تمرینات خود را انجام می دهم .

وی ادامه داد: همچنین منتظر دعوت به اردو تیم ملی هستیم تا تمریناتمان را سنگین تر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه از سال ۲۰۱۵ در رشته سرکل کبدی فعالیت خود را شروع کرد افزود : پیش از این در رشته کشتی آزاد فعالیت میکردم و با توجه به قوای بدنی ام به رشته سرکل کبدی روی آورده ام و تاکنون هم در این رشته موفق بوده ام.

قنبری در پایان در خصوص مشکلات در این رشته گفت: متاسفانه تاکنون از هیات استان و اداره ورزش از ما هیچ تجلیلی صورت نگرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار