فضای مجازی دشمنان مشارکت انتخابات ایران را نشانه گرفته است\
  • استاندار مازندران؛

فضای مجازی دشمنان مشارکت انتخابات ایران را نشانه گرفته است

  • کد خبر: 2111103719
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1402 - 14:08

استاندار مازندران با اشاره به چالش های متعدد فضای مجازی گفت که مهمترین چالش در فضای مجازی نشانه گرفتن دشمن برای  مشارکت و ناامید کردن مردم از انتخابات است. 

به گزارش استناد نیوز،  سید محمود حسینی پور روز جهارشنبه در مراسم پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران که در قائمشهر برگزار شد، افزود: در حال حاضر فضای مجازی که در واقع فضای حقیقی محسوب می شود تمام زندگی و فعالیت های بشر در همین فضای مجازی است. 

وی ادامه داد:بشر امروز با چالش های مختلف فضای مجازی مواجه است و با گسترش آن در بسیاری از حوزه ها چالش های بزرگی ایجاد شده است. 

استاندار مازندران این چالش ها را اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی برشمرد و ادامه داد: عده ای از مدیران در برخورد با این فضای مجازی با مشکل مواجه شدند . 

وی به قدرت فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: فضای مجازی برای این ساخته شد تا برتری در حوزه های مدیریتی و روش جدید برای حکمرانی جهانی ایجاد کند.

به گفته حسینی پور بدلیل گستردگی فضای مجازی نمی توان در کشورها مرزی را مشخص کرد.

وی گفت : در فضای مجازی بهره بردار هستیم و به عنوان کشوری که در مقابل استکبار جهانی ایستادیم با جبهه عظیمی که دشمنان ایجاد کردند مواجه هستیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: قدرت فضای مجازی بحدی است که دشمن هر جایی نیاز باشد چالش ایجاد کند.  

وی با اشاره به اینکه دشمن هنوز از طریق فضای مجازی می تواند چالش ایجاد کند،  گفت: یکی از شاخصه های بسیج این‌است که سخت ترین کارها را برعهده گرفت و با موفقیت انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با رشته عملیات دشمنان در فضای مجازی مواجه هستیم و این کار بسیج است تا از درون بجوشد در مقابل جریان پرقدرت و سرمایه دار ایستادگی کند.

وی گفت: با فعال کردن کارگروه ها تا در موضوع انتخابات چه برنامه ها برای ناامیدکردن مردم به انتخابات دارد 

حسینی پور افزود : دشمنان در حال حاضر با برنامه ریزی بدنبال ناامیدکردن افراد در انتخابات هستند.  

وی گفت : مهمترین چالش در فضای مجازی بحث انتخابات است و بسیجیان و نخبگان در مقابل تهدیدات دشمن برنامه ای ایجاد کنند موفق خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار