کمبود اعتبار،‌سنگ جلوی راهِ اجرای طرح ها در شهرستان سیمرغ\

کمبود اعتبار،‌سنگ جلوی راهِ اجرای طرح ها در شهرستان سیمرغ

  • کد خبر: 2111103710
  • چاپ
  • انتشار: 23 آبان 1402 - 11:31

سیمرغ ،‌شهرستانی که سابقه تاسیس آن به اوایل دهه 90 بر می گردد برای تامین و فراهم زیرساخت های لازم یک شهرستان به توجه بیشتر در تخصیص و تامین اعتبار نیاز دارد تا بتواند در قد و قواره یک شهرستان در جمع شهرستان های 22 گانه مازندران باشد.

خبرنگار : مونا معینی 

با وجود شرایط نوپا بودن سیمرغ اما مسوولان این شهرستان برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی با کمبود اعتبار و منابع مالی دست و پنجه نرم می کنند .

فرماندار شهرستان سیمرغ روز سه شنبه در حاشیه ملاقات مردمی در همین خصوص به خبرنگار استناد نیوز گفت:‌‌آبگرفتگی و کوچه های ناهموار عمده ترین مشکلات مردم شهرستان است که در این دیدارها مطرح می شود.

لهراسب رحمتی افزود:دیگر مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان اجرایی نشدن طرح هادی در سطح روستاهای است .

وی با اشاره به اینکه اعتبارات این شهرستان اندک است،اظهار داشت:‌ اما کمبود اعتبار نتوانست مانع اجرای طرح ها شود و در حال حاضرطرح هادی در هشت روستای شهرستان درحال اجرا است.

فرماندار سیمرغ گفت : اجرای طرح هادی در بعضی از روستاها از ۱۵۰ تا ۵۰۰ متر در حال اجرا شدن است .

وی تصریح کرد:در این ملاقات عمومی ها به تناسب یکسری از مشکلات را حل و برخی از مشکلات مطرح شده برای حل شدن به مراکز مربوطه ارجاع می شود.

فرماندار شهرستان سیمرغ در ادامه به یکی از طرح های در حال اجرا که از اهمیت بالایی برخوردار است اشاره کرد و افزود:‌تعریض محور کیاکلا به بابل به عنوان طرح زیرساختی مهم شهرستان به شمار می رود که تجهیز کارگاه انجام شده است .

رحمتی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را ۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد .

وی در خصوص هفته دولت امسال گفت که در هفته دولت امسال با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان نسبت به افتتاح طرح ها اقدام کردیم.

فرماندار سیمرغ با اعلام اینکه عمده فعالیت مردم این شهرستان را کشاورزی اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه در سال گذشته به دلیل واردات و عدم صادرات باعث شد تا قیمت ها کاهش و کشاورز متضرر شود .

رحمتی با اشاره به اینکه درست است که برنج در دست کشاورز مانده بود اما با تدبیر دولت مردمی بخش اعظمی از برنج ها خریداری و اندک در دست کشاورز باقی مانده است ، گفت : اوضاع مرکبات در سال گذشته برای کشاورز مطلوب نبود امیدواریم امسال این وضع بهبود پیدا کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار