جشنواره انار،‌جشنواره ای به وسعت یک شهرستان\

جشنواره انار،‌جشنواره ای به وسعت یک شهرستان

  • کد خبر: 2111103709
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1402 - 14:38

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره انار اشرف در بهشهر، گفت: این جشنواره به همت جامعه حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی مازندران در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزاررش استناد نیوز ، حسین ایزدی تقدیر از باغداران نمونه انار، برپایی غرفه محصولات انار و فرآورده‌ها و محصولات غذایی وابسته به انار، غرفه‌های صنایع‌دستی، بومگردی و محصولات لبنیاتی عشایر مازندران را از جمله برنامه‌های این جشنواره برشمرد و افزود: انار اشرف یکی از شناخته‌ترین محصولات خوشنام مازندران و به ویژه بهشهر است که به عنوان برند این شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه لازمه موفقیت در بازاریابی و بازارداری به ویژه در بازار‌های جهانی برندسازی است، گفت: شهرستان بهشهر یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری استان است که متاسفانه کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته در حالی که شاخص‌های بسیار زیادی از محصولات کشاورزی و غذا‌های سنتی گرفته تا صنایع‌دستی در این شهرستان وجود دارد که می‌تواند به عنوان برند منطقه معرفی شود.

ایزدی با اشاره به اینکه وجود یک برند نشان دهنده هویت و پتانسیل‌های خاص در منطقه است؛ تصریح کرد: امروزه گردشگران به دنبال جاذبه، کالا یا خدمات متفاوتی هستند و مقاصد گردشگری خود را بر این اساس انتخاب می‌کنند.

دهمین جشنواره انار اشرف از ۲۱ آبان ماه جاری به مدت یک هفته در پارک ۲۲ بهمن شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار