امام جمعه جدید گلوگاه معرفی شد\

امام جمعه جدید گلوگاه معرفی شد

  • کد خبر: 2111103705
  • چاپ
  • انتشار: 21 آبان 1402 - 18:49

امام جمعه جدید گلوگاه در شرق مازندران در آیینی امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام محمد انتظاری رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و شماری از مسئولان دستگاه اجرایی معرفی و منصوب شد.

به گزارش استنادنیوز، فرماندار گلوگاه در آیین معارفه امام جمعه جدید که با جلسه شورای اداری شهرستان نیز همراه بود در سخنانی گفت که احیای نماز جمعه در مازندران با زکات وقت با قوت برگزار می شود و در این شعار دینی، مردم ولایتمدار مازندران پیش قراول در این فریضه الهی و دینی هستند.

مهدی داودی اظهار داشت: امروز نماز جمعه و امام جمعه مهمترین پایگاه دینی است که انسجام جامعه را قوام‌ می بخشند و برای انجام درست این رسالت باید اتحاد داشت و از ورود به گردونه ثروت و قدرت جلوگیری کرد.

وی، داشتن تقوا، دانش دینی، سعه صدر، عدالت خواهی، اتحاد افزایی، حلال زادگی، ایمان، مرد بودن و بالغ بودن را از و ویژگی های یک امام جمعه معرفی کرد و گفت که راه اندازی میز خدمت در گلوگاه به علت دغدغه و احساس مسولیت مسئولان دستگاه اجرایی با قوت برگزار می شود.

فرماندار گلوگاه افزود: عامل به وظیفه هستیم و با امام ‌جمعه جدید بیعت کرده و در سایه رهبری در کنار شما بوده و همراهی همه جانبه داریم.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته مازندران، با بیان اینکه همه ما تکلیف داریم در راستای ولایت علی و پیامبر تلاش و جشن ها را با قوت برگزار کنیم، اظهار داشت:‌ باید در انتقال ارزش ها در مسیر هنر و تمدن سازی نوین اسلامی تلاش مضاعف و اهتمام بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام انتظاری با بیان اینکه طبق دستور صریح قرآن کریم که می فرماید "وقتی حاکم شدید، نماز را اقامه کنید" اظهار کرد: اقامه نماز و به ویژه نماز عبادی سیاسی جمعه، وحدت آفرین و دشمن شکن است و در همین راستا نیز ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور دایر شده است و این پایگاه ها به لحاظ میزان اثرگذاری آنها مورد بغض و کینه دشمن قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امام جمعه سابق گلوگاه هر آنچه در توان داشت در فرهنگ نماز گذاشت و در سنگر دیگر به ساحت علم و فرهنگ مشغول خدمت هستند.

وی از امام جمعه جدید گلوگاه خواست جدی تر از همیشه نسبت به اقامه نماز جماعت و جمعه که خدمت به تقوا و دین است، اهتمام بیشتری داشته باشند و با وحدت آفرینی و انسجام مردم را به مشارکت در این امر الهی دعوت کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار