صندوق صدقه جای خود را به کارت صدقه می دهد\
  • معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران؛

صندوق صدقه جای خود را به کارت صدقه می دهد

  • کد خبر: 2111103628
  • چاپ
  • انتشار: 01 آبان 1402 - 14:13

 معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به برنامه جایگزین کردن شیوه های جمع آوری کمک های مردمی در استان خبرداد و گفت که در تلاش هستیم تا به جای صندوق صدقه از طریق کارت صدقه کمک های مردمی به محرومان را جمع آوری کنیم.

خبرنگار : معینی 

مهدی رحمان زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار استناد نیوز همچنین افزود: یکی دیگر از روش های نوین جمع آوری کمک های مردمی کد "یو اس اس دی "است که از طریق #۲*۰۱۱*۸۸۷۷* شهروندان می توانند از طریق تلفن همراه صدقات را پرداخت کنند.

وی به پرداخت صدقه از طریق کد "کیوآر" اشاره کرد و ادامه داد : این کد برای همه مشترکان و حتی در اماکن هم در صندوقات صدقات نصب شده است.

 معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران از فراهم شدن امکان پرداخت صدقه از طریق وب کیوسک از طریق دستگاه پز کارتخوان در اماکن پرتردد خبرداد و افزود: همچنین در نظر داریم تا با انجام این کار نسبت به پرداخت از این طریق در مسیرهای پرتردد همچون بیمارستان ها و فرودگاه ها هم اقدام کنیم .

وی به صدور کارت صدقه در آینده ای نزدیک برای مشترکان اشاره کرد و گفت: برای این منظور رای زنی با بانک امداد و ولایت انجام شد تا برای مشترکان این کمیته کارت صادر شود تا از این طریق بتوانیم از طرف مشترک هر روز مبلغی که نیت دارند به صورت خودکار از حسابشان برداشت کنیم .

رحمان زاده مزیت های این روش را سهولت در پرداخت صدقات ، ایمن بودن ماموران جمع آوری صدقات از بیماری، حفظ ارزش پول و غیره اعلام کرد.

 معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران در تشریح میزان مشارکت مردم استان در پرداخت صدقات گفت که در ۶ ماه نخست پارسال مردم نیک اندیش ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند و امسال به نسبت مدت پارسال با رشد ۱۸ درصدی مواجه بوده ایم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار