سوادکوه شانزدهمین مقصد سفر استاندار مازندران/ادای احترام استاندار مازندران به مقام شامخ شهدا\

سوادکوه شانزدهمین مقصد سفر استاندار مازندران/ادای احترام استاندار مازندران به مقام شامخ شهدا

  • کد خبر: 2111103590
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1402 - 08:56

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران،امروز یکشنبه در شانزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان سوادکوه سفر کرد.

به گزارش استناد نیوز،  در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌ کنند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران به همراه مدیران کل، فرماندار سوادکوه و مدیران شهرستانی با حضور در گلزار شهدا شهر پلسفید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 استاندار مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه اهداف این سفر بررسی مسائل و مشکلات مردم این شهرستان است، گفت: در گذشته بخشی از این مسائل و مشکلات شناسایی شد. امروز هم از نزدیک نمایندگان ما در ادارات کل با حضور در سطح ۱۷۵ روستا این شهرستان از نزدیک مشکلات و مسائل را بررسی و شناسایی می کنند.

سید محمود حسین پور گفت : در این سفر از مراکز صنعتی ، اقتصادی ، معدنی و اجتماعی این شهرستان بازدید می شود تا از نزدیک مسائل این شهرستان را بررسی کنیم .

وی  یکی از مزیت این شهرستان را پشتیبانی مردم این منطقه از نظام که در پیروزی اسلامی نقش موثر داشته است نام برد، افزود: وجود علما بزرگ در این منطقه همچون آیت الله نظری ، صالحی مازندرانی و شخصیت های بزرگی که در این منطقه است جز مزیت های این منطقه هستند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی در این شهرستان انجام شده است ، گفت: جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل برگزار می شود امیدواریم در این جلسه بتوانیم مشکلات و نیازهای مردم را بررسی و برطرف کنیم .

حسینی پور در پایان با اشاره به اینکه این منطقه جز مناطق محروم است گفت که هنوز فقر در بخش های این شهرستان به ویژه مناطق روستایی پررنگ است و ما دنبال ایجاد توازن هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم .

استاندار مازندران همچنین با حضور در مزار گمنام شهدای زیراب به دو شهید گمنام هم ادای احترام کرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار