سه شنبه های کارگشای شهردار قائمشهر/گره گشایی مشکلات بیش از ۵۰ شهروند قائمشهری\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

سه شنبه های کارگشای شهردار قائمشهر/گره گشایی مشکلات بیش از ۵۰ شهروند قائمشهری

  • کد خبر: 2111103570
  • چاپ
  • انتشار: 18 مهر 1402 - 14:04

سه شنبه ها و برنامه ملاقات مردمی مهندس کاظم علیپور به پای ثابت برنامه های هفتگی شهردار قائمشهر مبدل شده ،‌برنامه ای که گره مشکلات بسیاری از شهروندان درآن برطرف شده است و در برنامه های آتی هم برطرف خواهدشد.

به گزارش استناد نیوز، ملاقات چهره به چهره شهردار قائمشهر با شهروندان سه شنبه های هر هفته در سالن اجتماعات برگزار می شود . 

این ملاقات حضوری و بدون واسطه شهروندان با مدیریت ارشد شهری باعث شده تا سیکل اداری طولانی پیگیری کارها برای آنان کوتاه شود و همین موضوع منجر به افزایش رضایتمندی شده است.

شهردار قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز . گفت که در ملاقت عمومی امروز مشکلات بیش از50 نفر از شهروندان بررسی شد .

کاظم علیپور افزود:‌عمده درخواست این شهروندان تقسیط جریمه های ساختمانی و پس از آن آسفالت خیابان های شهر بود .

وی تداوم نهضت پاسخگویی ،‌جلب رضایت مردم ،‌دیدار چهره به چهره و حضوری با مردم را از جمله اهداف برگزاری برنامه ملاقات مردمی هفتگی ذکر کرد .

شهردار قائمشهر با اشاره به اینکه هنگامی که این سمت را برعهده گرفته ام سعی کرده ام تا از ورود بی رویه نیرو به شهرداری جلوگیری کنم، گفت که تا شاهد افزایش تعداد پرسنل نباشیم.

گفتنی است به منظور رسیدگی مستقیم و موثر به مشکلات شهروندان و پاسخگویی به خواسته های آنان، ملاقات عمومی هر هفته سه شنبه در شهرداری قائمشهر به صورت منظم برگزار می شود.

متقاضیان محترم جهت نام نویسی می توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته به سایت شهرداری قائمشهر به نشانی ir. ghaemshahr مراجعه نمایند.

در ملاقات مردمی امروز هادی فضلی عضو شورای شهر قائمشهر هم حضور داشت .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار