تکمیل طرح های نیمه تمام ساری در اولویت کاری قرار دارد\
  • فرماندار ساری؛

تکمیل طرح های نیمه تمام ساری در اولویت کاری قرار دارد

  • کد خبر: 2111103562
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1402 - 13:52

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام مهم در این شهرستان گفت که تکمیل این طرح ها در دستور کار قرار دارد .

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت افزود: پروژه های نیمه تمام، سرمایه های مردم در دست مدیران شهری است و باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف نهایی آن اقدامات موثر و ملموسی انجام گیرد.

وی گفت : الویت مدیریت شهری تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام نیروگاه زباله سوز ساری ، پل تا پل، پارک جنگلی سکوتپه، نارنجستان، ساماندهی بلوار امام روح الله و همچنین پروژه ساماندهی آب های سطحی و پروژه ساماندهی ترافیکی در سطح شهر است .

فرماندار شهرستان ساری اعلام کرد: بنا داریم با یک برنامه ریزی اصولی و با الویت بندی واقع بینانه همانند آنچه که در دولت مردمی در دوسال گذشته نمود عینی یافته است این پروژه ه را جهت رفاه عمومی شهروندان تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه استاندار مازندران در جهت رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه مرکز استان افزود: در همین راستا در روز آینده استاندار محترم مازندران بازدیدی از پروژه های عمرانی نیروگاه زباله سوز ساری ، پل تا پل و روند احداث پل فرح آباد خواهند داشت.

محمدعلی نوبخت در پایان اظهار کرد: در آغاز راه خدمت رسانی به مردم هستیم و باید تلاش کنیم تا با ارتقاء خدمات به سمت شادی، نشاط و امید در شهرساری گام برداریم.

همچنین لازم به ذکر است با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام رفیعی معاون مسکن و معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام فلاح مدیر حوزه‌های علمیه مازندران ، حجت الاسلام سالخورده مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران، شیخی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، قبادی شهردار ساری، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری و شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر ساری جلسه ای پیرامون آخرین وضعیت پروژه های در دست احداث حوزه علمیه مرکز استان از جمله ساخت ساختمان جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران مورد بررسی و گفت و گو قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار