آتش نشانی قائمشهر به امکانات تخصصی مجهز می شود\

آتش نشانی قائمشهر به امکانات تخصصی مجهز می شود

  • کد خبر: 2111103559
  • چاپ
  • انتشار: 16 مهر 1402 - 11:29

پیش بینی اختصاص نردبان 60 تا 62 متری بلند مرتبه و نیز ماشین های عملیاتی سبک و سنگین به سازمان آتش نشانی شهرستان قائمشهر از جمله اقدامات برای تجهیز این سازمان در زمان بروز حوادث است.

 خبرنگار: مونا معینی 

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائمشهر روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار استناد نیوز  در خصوص نردبان بلندمرتبه آتش نشانی ضمن قدردانی از نگاه حمایتی شهردار قائمشهر نسبت به آتش نشانی شهر قائمشهر، گفت:  نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر در مجلس پیگیر  این موضوع بوده است بنابراین امیدواریم یک نردبان آتش نشانی برای این شهرستان در نظر گرفته شود تا در حادثه های احتمالی از آن استفاده کنیم.

کریم پیشگر میزان اعتبار برای یک نردبان ۶۰ تا ۶۲ متری را بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه وزارت کشور در سال ۱۰ نردبان بلندمرتبه آتش نشانی را وارد می‌کند، گفت که این تعداد براساس الویت بندی جمعیت در اختبار آتش نشانی های شهرستان ها قرار می گیرد.

اضافه شدن دو دستگاه خودرو به ناوگان آتش نشانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائمشهر  تعداد ماشین های آتش نشانی اعم از عملیاتی و سبک را ۱۴ خودرو اعلام کرد و گفت: تا چند روز آینده دو ماشین آتش نشانی دیگر به این ناوگان اضافه می شود.

پیشگر تعداد همکاران آتش نشانی در این شهرستان را ۱۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: تا پایان سال ۲۰ نیرو دیگر به این سازمان اضافه می شود .

به گفته وی در یکسال گذشته ۲۰ نیرو از بدنه شهرداری قائمشهر به این سازمان اضافه شده است .

۱۰۰ نیرو کار بلد و قدیمی

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه همکاران ما در این سازمان جز خبره های استان هستند ، عنوان کرد: در حوزه عملیات ۱۰۰ نیرو کار بلد و قدیمی، فعال هستند .

پیشگر با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹۸۴ مورد عملیات انجام شد که نسبت به سال گذشته ۶.۲ دهم افزایش داشته ایم تعداد عملیات های سال گذشته را ۹۲۳ مورد اعلام کرد‌.

وی اعلام کرد: از این تعداد عملیات های انجام شده ۵۲۳ مورد امداد و نجات و ۴۶۱ مورد هم آتش سوزی بوده است .

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه به منظور آموزش و پیشگیری از ۲۰۰ مدرسه سطح این شهرستان بازدید به عمل آمد ، گفت: در این بازدید ها به دانش آموزان تمام موارد ایمنی را آمورش داده ایم .

پیشگر در پایان با اشاره به اینکه در بخش آموزش و پیشگیری از مجتمع های بزرگ، اماکن عمومی، زمین فوتبال، تالار عروسی. کارخانجات بزرگ، پارک ها و معابر ها بازدید به عمل می آوریم گفت: باتوجه به اینکه وظیفه ما ایمنی شهر است بنابراین نسبت به آموزش رایگان اقدام و نواقص ها را هم اطلاع رسانی میکنیم تا یک جامعه ایمن داشته باشیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار