ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائمشهر از محل موقوفه دکتر«کنی»\

ترخیص بیماران نیازمند بیمارستان رازی قائمشهر از محل موقوفه دکتر«کنی»

  • کد خبر: 2111103554
  • چاپ
  • انتشار: 13 مهر 1402 - 14:42

همزمان با چهارمین روز از هفته وقف با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مرادیان نماینده مردم قائمشهر جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قائمشهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بیماران نیازمندی که در بیمارستان رازی توان پرداخت هزینه درمان را نداشتند، ترخیص شدند.

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در مراسم ترخیص بیماران نیازمند در بیمارستان رازی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه 167 مکان درمانی در مازندران موقوفه است، گفت: در شهرستان های قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه بیمارانی که مشکل مالی دارند از محل موقوفه دکتر علینقی کنی نسبت به پرداخت هزینه ترخیص و مساعدت جهت درمان بیماران اقدام می شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اعلام اینکه در سطح استان موقوفات زیادی همچون دکترعلینقی کنی داریم، افزود: در شهرستان آمل بیمارستانی بنام موقوفه، در شهرستان ساری بیمارستان امام و موقوفات بزرگ دیگری هم داریم که نسبت به هزینه تجهیز و درمان اقدام می شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همت خیرین ، واقفین و مسئولین بتوانیم ارائه خدمات را بیشتر و همچنین نسبت به تجیهزات بیمارستان ها هم اقدام کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در خصوص بیمارستان فوق تخصصی غرب مازندران با بیان اینکه بسیاری از مردم فکر می‌کنند اوقاف فقط با دریافت پول مراسمات عزاداری برپا می‌کند، عنوان کرد: در کنار مراسمات مذهبی و عزاداری، عمده خدمات اوقاف در بحث بهداشت و درمان است، ما نزدیک به سه سال است پیگیریم تا زمینی که بنابود در اختیار موقوفه‌ای در چالوس قرار بگیرد را تحویل نگرفته‌ایم، امیدواریم با همکاری استاندار و نماینده ولی فقیه کلنگ این بیمارستان را پس از تحویل زمین بر زمین بزنیم.

حجت اسلام حیدری در پایان با اشاره به اینکه در بحث سلامت قریب به یک میلیارد تومان به مردم قائمشهر کمک شد، گفت: اوقاف نیت را با هدف ترویج فرهنگ وقف و اجرای امینانه واقف اجرا می‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار