نمایشگاه خدمات کسب و کار در مازندران آبان ماه برگزار می شود\

نمایشگاه خدمات کسب و کار در مازندران آبان ماه برگزار می شود

  • کد خبر: 2111103539
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1402 - 13:19

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از برپایی نمایشگاه خدمات کسب و کار آبان ماه سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ نادعلی کهنسال در نخستین جلسه هماهنگی نمایشگاه خدمات کسب و کار که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و بخش های خصوصی برگزار شد این نمایشگاه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و زمان برگزاری آنرا آبان ماه سالجاری اعلام کرد.

او با اشاره به اینکه در دنیای پیچیده امروز کسب و کارها با مشکلات مختلفی روبرو هستند استفاده از شرکت های مشاوره ای و کلینیک های کسب و کار را مهم برشمرد.

وی در ادامه افزود: به جهت ددمنشی دول استکباری و تحریم های ظالمانه و همه جانبه برخی کشورهای مستکبر و بالاخص آمریکا بر علیه کشورمان، شاهد برخی چالش ها در حوزه کسب و کار کشور هستیم که برگزاری این دست نمایشگاه ها و حضور مراکز خدمات مشاوره کسب و کار می تواند کمک حال خوبی در توسعه کمی و کیفی واحدهای تولیدی، صنعتی، توزیعی و صنفی استان باشد.

کهنسال تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت های مشاوره و خدمات مدیریتی در چهار تخصص مدیریت عمومی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بهره وری و کیفی و مدیریت منابع مالی و بازرگانی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: اهداف این نمایشگاه؛ مشاوره کسب مهارت به سرمایه گذاران جدید، بقا و ماندگاری کسب و کارهای موجود، افزایش مهارت مدیران کسب و کارها، رقابت پذیری محصولات استان، کاهش مشکلات کسب و کار و جلوگیری از هدر رفت سرمایه بوده که یقین داریم برگزاری این نمایشگاه دستاورد خوبی برای ذینفعان در استان خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار