مازندرانی ها بیش از ۲۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند\
  • در ۶ ماه نخست امسال؛

مازندرانی ها بیش از ۲۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

  • کد خبر: 2111103527
  • چاپ
  • انتشار: 08 مهر 1402 - 12:49

رئیس اداره اجرایی توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: مازندرانی‌های نیکوکار در شش ماهه اول سال جاری ۲۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش روز شنبه استناد نیوز، مرتضی ناعی افزود: صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته و بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

ناعی گفت: صدقات جمع آوری شده در در بخش‌های درمانی، فرهنگی، عمرانی، جهیزیه، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و... برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی بیان داشت: در مازندران۳۵۸۶۴۴ صندوق صدقات خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد.

ناعی به پرداخت صدقه الکترونیکی (QR) اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از ۱۳۲۷ مشترک صدقات به این طرح پیوستند و با این روش در ۶ ماهه سال جاری ۱۱ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان صدقه پرداخت شد.

وی بیان داشت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات با استفاده از گوشی همراه به آسانی می‌تواند به پرداخت صدقه از طریق اسکن بارکد اختصاصی (QR) اقدام نماید.

رئیس اداره اجرایی توسعه مشارکت‌های مردمی بیان داشت:این روش یکی از روش‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها مانند پرداخت از طریق (ATm)، درگاه‌های پرداخت الکترونیکی (IpG) که شامل تمامی نرم افزار‌های پرداخت الکترونیک است و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# و... می‌باشد و از مزایای آن می‌توان به پرداخت آسان صدقه، در هر زمان و مکان و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

ناعی خاطر نشان کرد: صدقات جمع آوری شده به هیچ عنوان صرف هزینه‌های تشکیلاتی نشده و کمک‌های جمع آوری شده در هر شهرستان در میان نیازمندان همان شهرتان توزیع می‌گردد

منبع / پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار