ملاقات مردمی سه شنبه های فرماندار کلید حل مشکلات شهروندان\

ملاقات مردمی سه شنبه های فرماندار کلید حل مشکلات شهروندان

  • کد خبر: 2111103513
  • چاپ
  • انتشار: 04 مهر 1402 - 13:33

دیدار و ملاقات مردم با فرماندار قائمشهر و معاونانش رویه سه شنبه های هر هفته است و امروز 120 نفر از شهروندان قائمشهر با حضور در فرمانداری توانستند رودرو با جواد مولایی فرماندار قائمشهر ملاقات کنند. 

خبرنگار : مونا معینی 

فرماندار قائمشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز گفت‌: براساس اعلام قبلی مبنی بر برگزاری جلسه ملاقات مردمی فرماندار با آنها این کار امروز نیز انجام شد . 

جواد مولایی قرا  افزود :‌هر چند شنیدن مشکلات مردم و رفع آنها فقط به روزهای سه شنبه و ملاقات مردمی خلاصه نمی شود و در طول هفته درب اتاق بنده و دیگر مسوولان شهرستان برای پاسخگویی به شهروندان باز است .

وی گفت :‌در ملاقات مردمی امروز به مسائل و مشکلات120 شهروند قائمشهری رسیدگی شد که بیشترین درخواست های این افراد اشتغال ،‌مسکن ،‌موضوعات مربوط به شهرداری ها و دهیاری ها است .

فرماندار قائمشهر اظهار داشت:‌برگزاری برنامه ملاقات مردمی باعث ایجاد ارتباط نزدیک تر با مردم شده و فرصت زمانی رفع مشکلات آنها تسریع یافته است .

وی از برنامه ملاقات مردمی سه شنبه ها به عنوان فرصت خوب ارزیابی مدیران نام برد و گفت :‌به همان نسبت که تعداد افرادی برای پیگیری امور از یک اداره کمتر باشد نشان می دهد آن دستگاه و مدیر بهتر کار می کند و بالعکس این موضوع هم وجود دارد .

فرمانداری

فرماندار



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار