پروژه بزرگ نمایی مشکلات از سوی دشمنان شکست خورده است\

پروژه بزرگ نمایی مشکلات از سوی دشمنان شکست خورده است

  • کد خبر: 2111103506
  • چاپ
  • انتشار: 03 مهر 1402 - 14:13

فرماندار شهرستان قائمشهر با اشاره به تلاش های همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت :‌ آنان در اقدام جدیدشان با بزرگ نمایی مشکلات در کشور بدنبال اهداف تخریب گرانه خود بودند که این پروژه آنها نیز شسکت خورده است.

 خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز دوشنبه در جلسه شورای اداری با اعلام اینکه دشمن هنوز دست از اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی برنداشته است، گفت: دشمن همچنان به دنبال بزرگنمایی مشکلات و کوچک جلوه دادن اقدامات این نظام است تا مردم را از انقلاب مایوس کند.

وی با اعلام اینکه با همه این اوصاف اقتدار ایران اسلامی قوی تر و قدرتمند تر از گذشته و دشمن هم ذلیل تر شده است، گفت:  امیدوارم همه ما با بتوانیم دفاع مقدس را الگو قرار دهیم .

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه واقعیت دفاع مقدس تکنولوژی‌ محوری نبوده است، گفت: بلکه آن چه که جنگ را پیش برد؛ اراده مستحکم یک ملت بوده است.

مولایی با اشاره به بازگشایی مدارس از معلمان خواست تا دوران دفاع مقدس را برای دانش اموزان تبین کنند .

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ با دستان خالی هیبت دشمن را  به خاک کشانده ایم و به جهانیان نشان داده ایم که سلاح ایمان در مقابل سلاح های همچون بمب پیروز است، ادامه داد: امیدواریم این نگاه جهادی و انقلابی در همه مدیران و آحاد جامعه ما  باقی بماند چرا که تنها راه برون رفت از مشکلات روحیه جهادی و انقلابی است.

فرماندار قائمشهر در ادامه با اعلام اینکه در هفته دولت امسال مدیران در سطح  ۱۱۱ روستا حاضر و مشکلات را احصا کردند ، گفت: هم اکنون بیش از ۳۰ پروژه در سطح روستا در حال انجام است که با پشتکار و تلاش می توانیم این طرح ها را به سرانجام برسانیم.

مولایی در پایان در خصوص برنامه هفته دفاع مقدس ، گفت:  در هفته مقدس امسال ۸۷۰ برنامه فرهنگی در سطح این شهرستان برگزار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار