آغاز بهار تعلیم و تربیت با حضور ۵۳۶هزار دانش آموز مازندرانی در مدارس\

آغاز بهار تعلیم و تربیت با حضور ۵۳۶هزار دانش آموز مازندرانی در مدارس

  • کد خبر: 2111103499
  • چاپ
  • انتشار: 01 مهر 1402 - 12:19

زنگ مهر تحصیلی و مقاومت روز شنبه با حضور استاندار مازندران، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نماینده گان حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر، مسئولین استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه شاهد قائمشهر نواخته شد.

 خبرنگار :مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، استاندار مازندران با حضور در منزل شهید محمد بلباسی دختر این شهید بزرگوار " زینب بلباسی " را تا مدرسه دخترانه شاهد همراهی کرد.

زینب بلباسی با حضور گرم استاندار مازندران، مسئولین استانی و شهرستانی و حمایت خانواده راهی کلاس اول شد.

آموزش و پرورش مازندران

اجرای طرح رتبه بندی  ، گام بلند دولت سیزدهم برای حفظ شان معلمان

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در آئین زنگ مهر که در مدرسه دبستان دخترانه شاهد قائمشهر برگزار شد از نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر به دلیل همراهی با آموزش و پرورش برای برنامه هفتم تقدیر و تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان نیازمند این حکم هستند .

قاسم احمدی لاشکی از آغاز برنامه هفتم در روز دوشنبه در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: دولت امسال و برای اولین بار نکاتی را در این لایحه گنجانده است که اگر به نتیجه برسد در این حوزه اتفاقات مهمی می افتد.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش به کسب ۲۰ مدال طلای جهانی المپیاد در رشته های مختلف نجوم، کامپیوتر، شیمی ، ریاضی توسط دانش آموزان ایرانی اشاره کرد.

احمدی لاشکی در پایان با اشاره به اینکه رتبه بندی فرهنگیان با حمایت مجلس به تصویب رسید، گفت: در این خصوص باید بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اضافه می شد که  در این شرایط کار بسیار سختی بود اما برای آنکه جایگاه و شان معلم حفظ شود بنابراین از آموزش یار معلم ، دانش یار معلم، استاد معلم استفاده شده است.

آموزش و پرورش مازندران

شهدا آرامش و امنیت را به جامعه هدیه داده اند

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این آئین ، افزود: آموزش و پرورش مردمی ترین نهادی است که اگر والدین و دیگر مسئولین کمک نکنند، نمی تواند به وظایف خود به درستی عمل کند که خوشبختانه این همدلی در استان وجود دارد.

حسین کمالی با اعلام اینکه از امروز دختر شهید مدافع حرم زینب بلباسی در این دبستان مشغول به تحصیل می شود،گفت: شهدا رفتند و آرامش و امنیت را به جامعه هدیه داده اند .

وی بیان کرد: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار گیری می کند تا براساس منویات مقام معظم رهبری و سند تحول فعالیت کند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در پایان با اعلام اینکه در طی یکسال اخیر در حوزه های مختلف علمی، جهانی و کشوری مقام های زیادی کسب کرده ایم، گفت: آموزش و پرورش در همه حوزه ها جزء پنج استان برتر کشور است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آیت الله علی معلمی در این مراسم گفت: اگر ایستادگی و مقاومت دلاورمردان نبود استکبار جهانی و عوامل منطقه تصمیم داشتند تا ملت ایران را به ذلت بکشانند اما اراده این بزرگ مردان تمام خواسه های دشمن را نقش برآب کرد و آنان هم نتوانستند به هیچ یک از اهدافشان برسند.

آموزش و پرورش مازندران

اموزش

آموزش و پرورش مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار