روستاهای مازندران ظرفیت بالایی برای تبدیل به شهرک‌های کشاورزی و دامداری را دارد\
  • استاندار مازندران؛

روستاهای مازندران ظرفیت بالایی برای تبدیل به شهرک‌های کشاورزی و دامداری را دارد

  • کد خبر: 2111103460
  • چاپ
  • انتشار: 20 شهریور 1402 - 00:38

استاندار مازندران با اعلام اینکه می طلبد تا تمام روستاهای این استان به شهرک‌ صنعتی کشاورزی و دامپروری تبدیل شود ، گفت : با تبدیل شدن روستاها به این شهرکها علاوه بر آنکه قدرت اقتصادی مردم و ثروت روستائیان افزایش می یابد بلکه منجر به ایجاد اشتغال پایدار هم می شود‌.

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی‌پور شامگاه یکشنبه در بازدید از دامداری ۶ هزار راسی مهدشت میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگاران ، افزود: نگاه دولت سیزدهم براساس رویکرد محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصاد روستاها است.

وی با اعلام اینکه استان مازندران بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ روستا دارد، گفت: روستاهای مازندران ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن روستا به شهرک‌های صنعتی کشاورزی و دامداری را دارد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در  مجتمع مهدشت جوانان خلاق و با توانمندی های داخلی موفق شدند تا شهرک‌های کشاورزی، گلخانه ای و دامپروری صنعتی را ایجاد کنند ، گفت: در این مجتمع ۵۰۰ هکتاری بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستندد. 

حسینی پور با بیان اینکه در این مجتمع طرح ارتقای دامپروری با ۱۰ هزار راس گاو در برنامه است، افزود: به همین منظور با بنیاد مستضعفان تفاهم نامه ای انعقاد شده است. 

استاندار مازندران در پایان با اعلام اینکه می طلبد تا تمام روستاهای مازندران به شهرک‌های صنعتی کشاورزی و دامپروری تبدیل شود ، گفت : با تبدیل شدن روستاها به شهرک‌های صنعتی کشاورزی و دامپروری می توانیم علاوه بر افزایش قدرت اقتصادی مردم و ثروت روستائیان به ایجاد اشتغال پایدار هم کمک کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار