بازدید استاندار مازندران از ساختمان جدید ۳۰۰ تختخوابی بیمارستان رازی قائمشهر\

بازدید استاندار مازندران از ساختمان جدید ۳۰۰ تختخوابی بیمارستان رازی قائمشهر

  • کد خبر: 2111103440
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1402 - 09:06

استاندار از بیمارستان رازی بعنوان یکی از ۱۰ بیمارستان برتر کشور یاد کرد که جزو بیمارستان های درجه یک دولتی و فوق تخصصی است .


به گزارش استناد نیوز، پیش از ظهر امروز استاندار مازندران، در چهاردهمین سفر شهرستانی خود به قائم شهر از ساختمان جدید ۳۰۰ تختخوابی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی رازی این شهرستان بازدید کرد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان گفت : بنا داریم تا این بیمارستان را در هفته دولت امسال با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان به افتتاح و بهره برداری برسانیم.

استاندار با تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همکارانش، از این بیمارستان بعنوان یکی از ۱۰ بیمارستان برتر کشور یاد کرد که جزو بیمارستان های درجه یک دولتی و فوق تخصصی است .

در این بازدید دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران استاندار را همراهی کرد و به ارائه توضیحات در خصوص روند پیشرفت تکمیل و راه اندازی این مرکز پرداخت.
دکتر غلامی با اشاره به اینکه پروژه ساختمان جدید بیمارستان رازی از بدو آغاز یعنی سال ۸۶ تا سال قبل به مدت ۱۷ سال تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در دولت سیزدهم در ظرف مدت یک سال با پیشرفت ۴۰ درصدی تکمیل، تجهیز و در آستانه بهره برداری قرار دارد.
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران این پروژه با اعتباری ۸۰۰ میلیاردی احداث شد و عمده تجهیزات پزشکی آن تولید داخل است.
گفتنی است در این بازدید علاوه بر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار قائم‌شهر و جمعی دیگر مسئولان استانی و شهرستانی استاندار مازندران را همراهی می کردند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار