پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت گرامیداشت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی\

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت گرامیداشت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

  • کد خبر: 2111103439
  • چاپ
  • انتشار: 22 مرداد 1402 - 08:57

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گرامیداشت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی۲۲ مرداد روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

 

به گزارش استناد نیوز،
بسمه تعالی

✍ در راستای بزرگداشت فعالیت‏‌های داوطلبانه و انسان‏ دوستانه‌ی تشکل‏‌ها و سازمان‌‏های مردم نهاد، ۲۲ مرداد ماه به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است.

بی شک توسعه همه‌جانبه کشور مستلزم بهره گیری از توان و حضور فعالانه مردم، توجه به ارزش‌های اخلاقی و پر رنگ نمودن مسئولیت‌پذیری اجتماعی اقشار مختلف مردمی می باشد که این امر میسر نمی گردد مگر با همراهی تشکل هایی که برخواسته از بطن مردم هستند. در این میان، نقش خیرین و تشکل های مردمی به عنوان شرکای اجتماعی دانشگاه غیر قابل انکار می باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، همراهی همیاران نیک‌اندیش و تمامی تشکل‌های مردمی را ارج می نهم و برای وجود سبز و پرمهر این عزیزان، بهترین‌ها را آرزومندم.

امید است از طریق تعامل سازنده میان دانشگاه و تشکل‌های مردمی، بتوان راه خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش هموار کرده و موجب افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت در حوزه سلامت شد.

 

دکتر فرهاد غلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار