ارائه خدمات خیرین حوزه سلامت با نگاه خداپسندانه و خیرخواهانه در حوزه درمان\

ارائه خدمات خیرین حوزه سلامت با نگاه خداپسندانه و خیرخواهانه در حوزه درمان

  • کد خبر: 2111103437
  • چاپ
  • انتشار: 25 مرداد 1402 - 08:43

دکتر غلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همایش تقدیر از خیرین استان مازندران گفت : خیرین حوزه سلامت با نگاه خداپسندانه و خیرخواهانه در حوزه درمان خدمات فراوانی ارائه کرده‌اند.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی ، دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از خیرین، تشکل‌ها و فعالین اجتماعی حوزه سلامت مازندران که در سالن آیت‌الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با اظهار این مطلب که مشکلات حوزه سلامت با حمایت شما خیرین عزیز حل می شود، افزود: پروژه‌های حال حاضر حوزه سلامت نیز با حمایت شما در حال اجرا است و خدمات آن به مردم خواهد رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: خیرین حوزه سلامت با نگاه خداپسندانه و خیرخواهانه در حوزه درمان خدمات فراوانی ارائه کرده‌اند.
این مسئول ادامه داد: مجمع خیرین با توصیه مقام معظم رهبری شکل گرفت و اکنون آن هسته اولیه درخت تناوری است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مشارکت مردمی یکی از مبانی توسعه در جامعه دینی است و نشان می‌دهد در این بخش از مشارکت خوبی برخورداریم، تاکید کرد: ائمه جمعه بعنوان روسای مجمع خیرین به جلب مشارکت و جذب منابع، بسیار کمک کرده اند.
دکتر غلامی با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۰ میزان مشارکت خیرین ۱۵۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد و در چند ماهه اخیر نیز به ۱۳۵ میلیارد تومان رسیده است، عنوان کرد: خدمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است و بنده از حضور و همراهی یکایک شما خیرین عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم.
در سال ۱۴۰۰ میزان مشارکت خیرین ۱۵۰ میلیارد تومان و در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد و در چند ماهه اخیر نیز به ۱۳۵ میلیارد تومان رسیده است
از سال ۱۴۰۰ تا کنون میزان مشارکت خیرین به ۵۳۵ میلیارد تومان رسیده است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار