تدوین برنامه استراتژیک ۵ ساله با ۲۱۷ هدف در دانشگاه علوم پزشکی مازندران\

تدوین برنامه استراتژیک ۵ ساله با ۲۱۷ هدف در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

  • کد خبر: 2111103436
  • چاپ
  • انتشار: 27 مرداد 1402 - 08:35

مازندران رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه برنامه استراتژیک ۵ ساله با ۲۱۷ هدف اختصاصی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تدوین شد، گفت: پروژه‌های بزرگ بر روی زمین مانده دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دولت سیزدهم اجرا و مورد پیگیری قرار گرفته است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایسنا ، دکتر فرهاد غلامی به مناسبت هفته دولت به دستاوردهای این دانشگاه در حوزه سلامت استان مازندران در دولت سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزو ۱۰ دانشگاه نخست و مرکز کلان منطقه یک کشور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تکمیل احداث، تجهیز و بهره‌برداری پروژه بزرگ بیمارستان رازی قائم‌شهر پس از ۱۷ سال انتظار را از خدمات دولت سیزدهم در مازندران دانست و ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیاردی به پایان رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: تکمیل احداث، تجهیز و افتتاح پروژه ۱۰ ساله بیمارستان بزرگ ۲۲۰ تختخوابی تنکابن از دیگر پروژه‌های بر زمین مانده دولت‌های پیشین بود که در دولت سیزدهم پیگیری شد و در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

دکتر غلامی با بیان اینکه تسریع در روند اجرای بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی آیت‌الله طبرسی ساری، به عنوان پروژه کلیدی درمانی در مازندران محسوب می‌شود، گفت: همچنین مرجعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با چشم انداز برنامه ۵ ساله مورد توجه قرار گرفته است.

وی از ارتقاء مشارکت خیرین در حوزه سلامت استان مازندران خبرداد و افزود: خیران مازندرانی کمک حدود نیم میلیاردی را طی دو سال اخیر و ۱۳۵ میلیاردی را در سال جاری به بخش درمان استان داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افتتاح بخش آی سی یو بیمارستان امام با مشارکت خیرین را از دیگر اقدامات مردمی دانست و خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر دانشگاه در دو جشنواره شهید رجایی و جایزه ملی جوانی جمعیت و کسب رتبه دومین دانشگاه کشور در رتبه بندی جهانی تایمز از افتخارات این دانشگاه است.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان مجموعه برتر کشوری در حوزه های معاونت توسعه، دفتر نهاد رهبری، امور ایثارگران، گردشگری سلامت، مدیریت اطلاعات و EoD اورژانس دست یافته است، تصریح کرد: کسب مدال طلا در بخش هوش مصنوعی و دریافت مجوز فعالیت هفتمین شرکت دانش‌بنیان وابسته به مرکز رشد دانشگاه از افتخارات این دانشگاه در دو سال اخیر است.

دکتر غلامی به عزم جهادی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه جوانی جمعیت اشاره کرد و یادآور شد: انجام غربالگری و شناسایی ۱۱ هزار زوج نابارور در مازندران، تجهیز مرکز ناباروری کوثر، احداث مرکز سطح دو ناباروری در نوشهر و اعطای کمک بلاعوض زوجین دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مواردی است که در دولت سیزدهم انجام و پیگیری شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار