ساختمان اقامت پزشکان بیمارستان شهدا زیراب افتتاح شد\

ساختمان اقامت پزشکان بیمارستان شهدا زیراب افتتاح شد

  • کد خبر: 2111103431
  • چاپ
  • انتشار: 08 شهریور 1402 - 07:32

با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مجمع خیرین سلامت به زودی احداث بخش جدید مراقبت‌های ویژه ICU هشت تخته در بیمارستان زیراب آغاز خواهد شد.


به گزارش استناد نیوز، مراسم افتتاح ساختمان اقامت پزشکان بیمارستان شهدا زیراب با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه و جمعی از مسئولین ارشد محلی و خیرین سلامت شهرستان و رئیس بیمارستان شهدای زیراب، پزشکان و کارکنان این مرکز برگزار شد.
رمضان غلامی فرماندار سوادکوه با قدردانی از حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سایر مسئولین این مجموعه از حوزه سلامت این منطقه، از نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان سوادکوه در دولت مردمی سیزدهم خبرداد و گفت : بر اساس اعلام شبکه بهداشت و درمان سوادکوه، کلیه خانه های بهداشت زیر مجموعه این مدیریت، نوسازی و تجهیز خواهند شد.
فرماندار سوادکوه با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی لازم و دستگاه چیلر برای بیمارستان شهدا زیراب، به هزینه ۴۰ میلیارد ریالی برای احداث ساختمان اقامتگاه پزشکان اشاره کرد و ادامه داد : با حمایت های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مجمع خیرین سلامت به زودی احداث بخش جدید مراقبت‌های ویژه ICU هشت تخته در بیمارستان زیراب آغاز خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار