۱۸ طرح آموزشی و برق رسانی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد\

۱۸ طرح آموزشی و برق رسانی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر: 2111103403
  • چاپ
  • انتشار: 07 شهریور 1402 - 22:49

در ششمین روز از هفته دولت و در روز سه شنبه با حضور مدیر کل نوسازی مدارس مازندران، فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان، بخشدار مرکزی و مسئولین ۱۶ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر هم آغاز شد.

 خبرنگار: مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، در ششمین روز از هفته دولت  ۱۴ طرح برق رسانی و ۲ طرح آموزشی افتتاح  وعملیات اجرایی دو طرح آموزشی دیگر هم آغاز شد.

فرماندار قائمشهر، گفت: دبیرستان ۹ کلاسه شهید هاشم زاده در مقطع متوسطه اول در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

جواد مولایی قرا افزود: ظرفیت تعداد دانش آموزان در این مدرسه ۱۸۰ نفر است.

وی گفت: خیران مدرسه ساز جلوه هایی از احسان و انفاق هستند.

فرماندار قائمشهر دیگر طرحی که در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید را آزمایشگاه و فیزیوتراپی درمانگاه فرهنگیان با ۲۶۰ متر زیربنا و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : با بهره برداری از این طرح هفت نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شدند .

مولایی در خصوص بهره برداری از ۱۴ طرح برق رسانی در حوزه مرمت شبکه برق سطح این شهرستان، توضیح داد: این طرح ها شامل ۶ پروژه نصب ترانس، یک پروژه احداث خطوط ۲۰ کیلوولت زمینی ، ۲ پروژه تجهیز پست زمینی، چهار پروژه تعویض سیم به کاب خودنگهدار بوده که  با صرف هزینه ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه آموزشی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دبستان هفت کلاسه روستای میکلا با ظرفیت آموزشی ۱۱۰ نفر آغاز شد.

فرماندار قائمشهر اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را هشت میلیارد تومان اعلام کرد.

فرماندار قائمشهر در پایان،  گفت: عملیات اجرایی دبیرستان متوسطه اول دخترانه روستای وسطی کلا هم با ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز آغاز شد که پیش بینی اعتبار برای این طرح ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار